|
|
|
|---|---|
|
Hej. undrar om någon skulle vilja ge några tips på bra prisvärd styling till min bil eftersom jag vill ha lite motivation, undrar också vad den frontspoilern heter som jag har på min bil och om det finns någon läpp att köpa till den längst ner, vill ni se bilder på bilen finns de på garaget.org och sedan söker ni på användare bamsehalvar tackar på förhand | |
| Byta till vita blinkers runtom! | |
| Sänkning och solfilm borde göra susen! | |
|
Jo vita blinkers och lite sänkning blir kanon, gärna byta backspeglarna också. Det är ju relativt prisvärt men ska du ha riktig styling skulle jag rekomendera Riegers kit med lite M3 look på fronten, riktigt snyggt på en e46a. Men det kostar iofs en fin slant =) Angeleyes skulle nog göra sig kanon på faceliften tycker jag! -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Bamseharvar: ska du styla bilen efter vad andra tycker istället för att sätta sin egen "style" på den? _____Vraum!_____ |
|
|
tack för tipsen..är lite i samma tankar som jag funderar på själv..jo givetvis vill jag få min egen "style" på den men att andas in lite insperation skadar ju inte. ps. någon som vet vad det är för spoiler om om det finns någon extra läpp? |
|
|
Du har första generationens M-aerodynamik-paket på din bil. Länk |
|
|
okej...tackar..då vet jag det..någon som vet om det finns någon snygg läpp eller dyligt till den? ps är kjolarna andra på m-aerodymikpaketet än orignall? mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.