|
|
|
|---|---|
|
Soom sagt min kylare måste fan läcka, det är svårt att se vart, har kollat runt lite. En ny kostar ju 2500 spänn....inte kul Ngn annan som varit med om ngt liknande? | |
Deejay08 |
Jodå, min 318i -89 läcker oxå men bara när man kör fort och länge. (alltså typ alltid) och den läcker i den undre slangen. Känn efter om den blir fuktig för det blev min och köpte en ny kylare helt i "onödan"... =( Okej bra att ha en extra om den skulle paja nån annan dag men iaf. Slangen kostar ju betydligt mindre. Föresten vill jag tacka för svaren jag fick angående min fläkt som tyvär inte hjälpte men var ändå till stor hjälp. =) Nån idiot har kopplat in en egen AC i den så BMW vägrade fixa den... Men nu funkar den iaf efter lite lödning och modifikationer... =) Deejay |
|
Det går att laga. Om du lämnar den till en duktig svetsare. Jag körde paj min på 325:an det fixade en kille på farsans jobb. Det beror ju iofs. på på vilket sätt den läcker, det går ju kanske inte att rädda en kylare som är helt jävla kexig. Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
beror ju på hur kykaren ser ut, är det plastgavlar så är det itne lätt att laga, ser du inte var det läcker? det måste väl droppa något under om den står stilla länge på tomgång? [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
325Ci |
de bästa e nog att åka till skroten nånstan o se om dom har någon hel kylare.. lycka till |
|
Hur långt har bilen gått med den kylarn? Om den gått 15000 mil + så är det bara att satsa på en ny. I övrigt är det ju lite halvknepigt att laga kylare med element i alu och gavlar i plast, beror lite på var det läcker nånstans. Om du vill ha tag i proffs på bilkylare kan du ringa Kylux i Järfälla på 08-987695 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.