|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jag har kört mycket olika bmw bilar, och har lagt märket till att min lilla 320 (e36 320 coupè) går bättre än en varnlig 320 brukar göra orginal, ganska mycket bättre, att hänga på en 323 eller 325 är inga problem alls, när bilen skulle chippas så kände dom inte igen boxen dom hade aldrig sett en sån innan och kunde därför inte chippa den, jag har öven andra skumma slangar och andra saker under huven som inte ens mekanikerna på bmw kunde säga va det va, jag är sjäv mekaniker å jag vet heller inte, nån som hört nått om fabriks trimmade bmw bilar? och va det kan handla om ? zacke | |
|
Någon fabrikstrimmad 320i E36 har inte förekommit...ja annat än tävlingsbilar då :-) Det är väl någon hemmapulare som varit inne och trimmat, helt enkelt? Sitter kanske en 2,5-litersmotor i? Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
nä ja har heller aldrig hört talas om fabrikstrimmade 320, men man vet ju aldrig va dom pysslar med borta i tyskland heller, boxen var bmw plomberad bara det e ju ganska skummt, men 320 motorn sitter i chassi nummer stämmer med motor nummer och den har 320 karaktären, kommer på lite högre varv än 325:an och sånnt zacke |
|
Diva |
Annan bakaxel? Från nån racebil som kanske ger bra acceleration? |
|
Det förklarar ju inte precis de "skumma" sakerna under huven. "Got fuel to burn, got roads to drive" |
|
|
det sitter en dold kompressor nånstans =) hehe nämen skämt åtsido. testa att bänka kärran..så får du se om den e trimmad!!! |
|
|
Släng upp lite bilder så kanske vi kan ge ett bra svar? /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
| Bänka bilen så får du svar på din fråga,men det kan vara så att din bil är en frisk exemplar,när du sa att den går jämt med 323,325 då syftade du väll på e36 bara.Det jag vill säga är att dem är gammla och kanske inte i samma skick som din bil.Om din bil går jämt med e46 nyare modeller då är det nåt som är gjort med bilen. | |
|