AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.882

Har ni sett denna Z8?

Ja vad säger man, vilken bil. Hade jag varit ute efter en bil i denna priskklass är denna det givna valet. Bilen är så fantastisk! En BMW med klass som säkert bara blir dyrare med åren...
Vad tycker ni?
Bilden...?

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Länk

Sorry :)
Jag gillar egentligen inte röda bilar...men visst är den läcker...och som med stor säkerhet håller eller ökar sitt värde...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
z8 är helt klart en av drömbilarna.. synd bara att man ej har råd och jag tror som du att priset är på väg upp
Helt makalöst vacker, till skillnad mot ufo så älskar jag röda bilar. =)

/Fredrik
Visa användare
517
Rollebolle
Z3 roadster 3.0 01
Såg en svart för 3 veckor sedan i Borås, höll på att tappa hakan. När jag mötte den trodde jag först att det var en z3:a men något stämde inte, no shit :)
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Såg (och lyssnade) till en z8 som Teknikens Värld hade i sin monter på STCC på gelleråsen utanför karlskoga... Men det var då det.. Nu är minnet vagt, men uj, en så vacker bil!! =)

... i vilken färg som helst!

// Erik
Ragemannen
satt och sommar gled i min z4 över ett backkrön på västkusten och mötte en silverfärgad z8, var till och räcka upp handen och buga.

BMWholic
Den är riktigt läcker, den passar bra i rött.

Keep Your Distance!
Såvitt jag vet finns det tre i Sverige?

Den silverfärgade är liksom den röda Skånebaserad, och ja - visst är det en drömbil! Så mycket snyggare än alla andra cabbar BMW har =)
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
En silverfärgad Z8 finns i Malmö och ägs av en äldre herre, brukade stöta på honom ibland när jag tvättade bilen på tvätt-hallen vid statoil kronprinsen.

___
Bilbloggen: Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Finns en svart här i Gbg...men om ägaren står skriven i Göteborg vet jag inte.
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Sen crusade det förbi en Silverfärgad Z8 vid familjens sommarställe på öland när jag låg där och stekte i somras lagom förvånad blev jag!
Det kanske var den från Malmö?
Jag har för mig att det såldes8-9 sådana i Sverige nya.

Mpower
Finns en svart Z8 Sv-såld som går i Stockholm körs oftast av en kvinna men ägs av en man. En ägare innan troligtviss av Bmw Solna om jag inte mins fel
Jag har sett en silverfärgad Z8a i Lunds centrum vid flera tillfällen. Kan mycket väl vara den från Malmö.

/ Fredrik
om jag fick välja så skulle det nog bli en öå med beige inredning eller en alpina men alpina blå och blå/beige inredning.. ¨å snygg kombination
ev
59
even_s
Z3 1.9 -97
Blev under försommaren omkörd av en silverfärgad, exportskyltad Z8 med hardtop på motorvägen mellan Malmö och Lund. Än roligare var att den samkörde med en mörkblå Alpina B12 E31. Sevärd kombination!

Stefan

eF
900
eFx
520d Touring -09
...och det står en silverfärgad Z8 i garaget på jobbet i Uppsala..

/eFx
www.z4.se
är det någom som vet om det finns någon alpina version av z8 isverige, dvs alpina roadster v8??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.