|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara om det är ok att beställa grejor från Motor-Nord, för jag undanber mig Biltema-kvalitet. Det är dax föe en service och att handla hos den lokale BMW-handlarn är knappast ett priskap. | |
|
Har handlat där en del men det är några år sen, allt från bromsskivor till dämpare och fjädrar och diverse el-komponenter. Har inget anmärka på. Min Länk Cabrio |
|
|
Har handlat där 2 gånger, har bara gott att säga om dem. Har alltid haft delarna i handen 24 efter beställning via telefon. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Bor i Motor Nord staden och har handlat där i minst 25 år och handlar där fortfarande, har aldrig fått något som jag inte varit nöjd med. Dom tar f.öv. alla delar från Tyskland. //Janne |
|
|
Tackar så mycket, då är det dax att plocka hem lite prylar. |
|
|
kan inte annat än instämma, köpt chip, kam, filter, m.m från dom, alltid bra leveranser och seriöst bemötande. /mvh jocke |
|
|
Har bara handlat där en gång men dem var kanon! Beställde 4 bakvagnsbussningar, halva priset mot BMW och gummit var märkt "made in germany". 2-3 dagars leverans, helt kanon med tanke på att Bmw tar 1 dag för att ta hem sina grejor + att man får köra dit och hämta grejorna. Farsan handlade f.ö. nånting till sin bakspoiler på 2002:an någon gång på -70 talet, så seriösa och gamla är dem iaf :) |
|
|
Har i princip alltid varit nöjd med köp därifrån... Han som oftast brukar svara känner ofta igen mig när jag ringer o beställer delar :) "Chockartat snabba" leveranser dessutom :) Mvh Janne. |
|
|
Köpte stötdämpare av dem. Trevligt bemötande, snabb leverans & bra pris men genomslagsgummin som jag också beställde fattades. // Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.