|
|
|
|---|---|
|
Fick ett prisförslag på ca 2000kr för en fyhjulsinställning. Låter det mycket eller är det en rimlig kostnad. Själv tycker jag det verkar dyrt. | |
|
det är nog dyrt... i stockholm är det dyrare än här uppe i norr men tittade på mitt kvitto nyss (e39 tourgin) från i höstas och såg att jag hade betalat 750 inkl. moms och ingen kompisrabatt eller så... mvh Martin |
|
| Här i sthlm, kostar det mellan 800-1200, borde ju vara billigare i luleå? | |
|
de var i Umeå, på HB-däck som för övrigt gjorde ett bra jobb och gav ett serisöt intryck. //M |
|
kilroy |
2000 pix för en 4-hjulsinställning låter mycket dyrt. Vianor i Malmö gjorde en 4-hjulsinställning på min 540 för mindre än 1000:- för 2 år sedan. Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
|
Jag ska kolla runt lite. Hittade en gammal faktura från Englunds i luleå där hade dom gjort en 4hjulsinställning för 1192,50 |
|
|
En fyrhjulsinställning på tex en E39 med nivåreglering är rätt mycket göra med , så nog är 2000:- relevant pris !det tar ett bra tag att göra den å sen så kanske man måste in i bilens dator å göra nån liten inställning ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.