|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa mig ett väghållningskit till min 323a Vilket ska jag köpa ? får kosta 5-6000:- Vilket ger bästa prestandan, struntar i komforten helt? Mvh Danne ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx | |
|
Tror att det finns många bra fjädrar att välja bland, H&R, Weitec m fl. Däremot så verkar de flesta rekommendera Bilsteindämpare. NFS.nu har paket med Koni dämpare. Dom ska också vara bra. Mr C |
|
|
Kolla med www.mh-gtr.com Jag rullar sedan fyra dagar på KAW-fjädrar och Gula Konis från dem - härlig väghållning! Mvh / Micke R Vita Grenrör - Röda Ändrör! |
|
|
Micke R: Vad gav du för den satsen? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
låter bra, men även som att det skulle vara lite dyrt ;) eller ? ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx |
|
| Gula koni och H&R-fjärdrar, det enda som sätter gränserna är däcken, bilen kränger ingenting, vansinnigt underbart!!! | |
|
vad kostat det då ? ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx |
|
|
Jag betalade listpris, 9000:-. Mvh / Micke R |
|
|
Hej. Jag åker en 325 e30 på Eibach 40mm fjädrar o gula koni topjusterade (fram). Enligt min åsikt e det iallafall helt okej. Kostade 4700 FIM, dvs, 790 € -> 7125 kr. //air |
|
| Rekommenderar Eibach Pro fjädrar och Koni's gula. kan bli tight med priset dock. | |
|
Fick mail från MH. K.A.W Plus sats vilket innehåller kortare sport dämpare och fjädrar. Fram - 40mm och bak - 30mm Pris: 4910.00 kr Fram - 60mm och bak - 40mm Pris: 4998.00 kr Hur bra är dom ? nån som har någon erfarenhet ? ICQ: 7386329 dalnet: #bmwpower myztx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.