|
|
|
|---|---|
|
VAd köpa efter en 330ci? HAr funderat på en X5 men en M3 o oxå lockande. Några förslag från medlemarna här? 330ci-02 Individual "4SALE" | |
|
Rätt olika bilar, X5 åker man i (har dock inte kört någon is-modell), M3 kör man i. Om du funderar i M3 banor så kanske även nya 335ci kan vara intressant? Alpina B3 eller B3s? Mvh, /Wille |
|
Hawar |
Om du inte har behov för en massa plats så satsa på M3:an. X5:an är ju mer en praktisk bil. |
|
Z4M då? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Z4 Coupe! Men det blir lite lättare att ge förslag om du ger oss lite ledtrådar hur bilen ska brukas och av hur många, osv. "Got fuel to burn, got roads to drive" |
|
|
har ett litet barn på 3 månader så behöver lite plats ändå. Klarar mig idag med plats i 330´in och kommer säkert klara mig i en M3 oxå eftersom det e likadant utryme i den! Men går i tankar om jag ändå inte ska ha en X5 eller byta till en E55 -03 istället? hm? Får se vad som händer , måste först sälja min 330ci...Får se sen. 330ci-02 Individual "4SALE" |
|
|
En E55 låter väl inte så tokigt! Både X5an och M3 e46 börjar ju få några år på nacken. Synd att mitt förslag med Z4 Coupe inte gick. Den är ju så grym. Kanske e90 då? Coupen är väl snart ute eller om du vill ha en begagnad så tror jag nog man kan leva med en 330i. "Got fuel to burn, got roads to drive" |
|
|
gogi: Får man fråga hur mycket pengar du har att röra dig med? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Några tankar från en ex 330 ci-ägare: Gör som jag. Sälj 330:n och köp en Jaguar XJR. 363 hkr, 525 Nm. De som säljer bensin ska ju ha jobb de också. Fantastisk bil och vackrare finns inte. En Chesterfieldsoffa med M3-prestanda. Tyvärr sämre chassi än BMW. MB AMG e55 är ju inte dum, men jag tycker nog att en C32 Kombi är snyggare och den är dessutom roligare att köra. M5 E39 är ett alternativ, men jag skulle hellre satsa på en Alpina B10 med V8 och biturbo. Finns som touring och går som en skållad råtta. X5 skulle jag välja bort, men det är jag det. Lycka till! Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
En sprillans ny 335, Beställd med exakt den utrustning som du vill ha. |
|
|
Jag skulle personligen inte tveka en sekund på skaffa en M3 E46 om jag va i din sits. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Kikade på en CLK55 AMG -03 o gillade den starkt men den har lika mycket utryme som min 330 så får se får se...Letar vidare. |
|
|
Om du har för mycket pengar över, åk till Tyskland och importera en CLS 500 eller 350. Asläcker bil, den är ovanlig och har garanterat mer attityd än en CLK. Finns från 50 kEUR hos auktoriserade MB-handlare därnere. Jag är direktör, så det ligger ju en del i det jag säger |
|
|
Tretretti: På det här forumet vill vi ha stjärnan under huven... inte på :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.