|
Sida 8 av 9
|
|
|---|---|
|
Såld ny i Ryssland eller Saudiarabien kanske? Har sett en del bilar där som definitivt varit mer präglade av ägarens tjocka plånbok än goda smak :-( //Lövet |
|
|
Denna måste väl vara en individual eller? Länk Designo skriver han visserligen, men är inte det mercedesspråk? |
|
|
Lövet; helt rätt - det var en Saudi-bil... Och "Designo" är Mercediska, ja. |
|
Njuren |
Länk Kanonbil "the things you own end up owning you" |
|
Det värsta som jag bevittnat (ögonen tåras fortfarande) är en e36 m3cab rosametallic med gult skinn???!!!???!!! Detta var ett antal år sen varpå bilen var så pass ny att jag tror det var original, den torde dock vara ett sällsynt exemplar som jag knappast kan vara ensam om att ha bevittnat. |
|
| Länk 335cab med "gts-orange" lack.. ser riktigt snyggt ut .. skulle vilja se den färgen på 1-serie coupe | |
|
Är i svängen att beställa en ny F11 535xd, dock går det inte att få Campanger Quarz färgen med M-paketet... Är inte alls nöjd! |
|
|
Min M3 Cab 2006 är en Individual..Färgen Mondstein/Moonstone var tillval/Individual för m5e60 2006 samt M3-E9x ***Från BMW Individual-katalogen 2006 BMW Individual paintwork in Moonstone metallic achieves light refraction surpassed only by diamonds. It lends the colour a cool, bluish-silver shimmer that can change all the way into a warm yellow-gold. *** Länk |
|
| Mjo81, jo! 'Bara' att höja insatsen. | |
| Finns en "hyffsat" Individual M3 E36 Cab på blocket just nu, Orinico-metallic med "chateau" inredning i två olika skinn-kvaliteter o dessutom med kolfiberpaneler! | |
| Dawwe: upp med länk hehe | |
|
Denna:Länk "Chateau"=vinrött skinn, helt OK faktiskt! Saxar lite från utrustningslistan: "Individualfahrzeugdaten Steuerung Individual Hinweisschild BMW Individual 0490 Lackierung Sonderlackierung "orinoco-metallic", wie Schl. Nr. 406. Hartop, wie Schl.Nr 982, in Sonderlackierung "orinoco-metallic", wie Schl. Nr. 406. Z1XX Polster Individual Collection: Nappaleder in Individual Collectionsfarben Folgender Umfang ist in Leder Nappa chateau (Nr. 2 423 377) darzustellen: Sitze vorne und hinten Sitzlehnenrückwand vorne Kopfstuetzen Armauflage vorne Folgender Umfang ist in Leder Cobra chateau (Nr. 2 493 012) darzustellen: Sitzmittelbahnen vorne und hinten Einsaetze in den Tuer- und Fondseitenverkleidungen Steppzwirn in amethyst (Nr. 2 272 102), Farb-Nr. 2355 A Nähfaden in amethyst, Farb-Nr. 2355 A Restliche Innenausstattung wie bei Leder Nappa schwarz, Schl.Nr. N5SW 0940 Sonderwunsch Handbremshebelgriff, -balg und Tuerzuziehgriffe in Leder Nappa schwarz (Sach Nr. 1 938 942). zusätzlich bei Schaltgetriebe: Schalthebelbalg in Leder Nappa schwarz. Kohlefaserausstattung" |
|
|
Länk Alpina B8 Länk |
|
| Länk läcker m5 f10 i british racing green.. underbar bil | |
|
Kan bidra med en länk till min 335:a Sv-såld med färgen Moonstone metallic med bi-color inredning i svart/grått. Länk //Granathen. |
|
|
Granathen!! Visst är Moonstone/Mondstein läcker!:)) Länk |
|
|
Min 335a Länk |
|
| BMW M6 Gran Coupe Individual Manufaktur NP 210 Voll für 108 500 € bei mobile.de: Länk | |
| Länk | |
| Grymt snygg, särskilt med inredningen, kontrasterna är fantasiskt läckra enligt mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.