|
Sida 6 av 9
|
|
|---|---|
|
"Måste säga att flertalet av Induvidualbilarna inte tilltalar mig alls. Ser billigt ut på något sätt" Det är den första ägaren som bestämmer det, alltså måste du råkat på många bilar där ägaren har "billig" smak.. Jag tycker inte att min bil ser särskilt billig ut, jag har iofs inte blått läder eller motsvarande.. |
|
|
Den här måste jag dela med mig av, så klockren: Länk Det är bara slänga på sig ett par klassiska "seglarskor" istället för racingpjuk och lätta ankar :D Mvh, /Wille |
|
|
Den är läcker! Här är en (gammal?) länk till Z4 Maritime (välj: engelsk, Z4, Maritime): Länk Här kan ni ladda ner Individual-katalogen: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| det bästa med den z4:an är inredningen.. är så grymmt grymmt snygg | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ett skepp kommer lastat! =) Nära gränsen till perverst med det träinlägget! Var väl en 745i -02 till salu för nått halvår sedan med liknande paneler i! Yacht edition! ;-) MVH Patrik "Snart gift!" |
| Länk den gillar jag.. ser så jävla snygg ut :D .. älskar verkligen den färgen | |
| trevligt, med den bilen. det är min gamla grannes bil han hämtade den själv i tyskland, riktigt läcker men grymt svårsåld han hade den till salu i nästan ett år innan han fick den såld. | |
| priset är kanske lite väl högt men denna däremot är en läckerbit som är svår att slå Länk .... det jag har märkt är att det finns grymt många vackra e46:or i individualutförande | |
|
Messing metallic M3-cabben har jag spanat in tidigare, den är RIKTIGT läcker! Skulle man slippa de färgade inslagen på ratten så skulle det vara en tiopoängare enl. mig. Mvh, /Wille |
|
|
Den blåa caben, antigen rullar den i Gävle nu eller så finns det en likadan, den är inte vacker! M3 E30Länk |
|
| abbe.. vad är det för fel på den?? | |
|
Hemsk färg, i klass med fijigrön (fikusgrön!) till Z3... /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
| smaken är väl som baken.. jag gillar den som fan | |
|
Masten, kunde inte ha sagt det bättre själv! M3 E30Länk |
|
| Bäbisblå kallas den färgen i folkmun :) Inte vackert på en bil någonstans ... | |
| masten: heter inte den där vidriga färgen på z3:an "türkisgrün"? Länk eller menar vi olika färger kanske? | |
|
Min M5-2003 är inte individual,men jag undrar hur många M5-e39 som egentligen har högglans polerad alupaneler..Att jag frågar beror på att jag inte sett nån annan som har samma paneler som jag har...tacksam för svar:) Har en bild,andra från vänster längst ner(om ni förstår va jag menar):) Min M5-2003 Länk |
|
| Kanske inte den bästa bilden,men ändå:( | |
|
Rolex: Helt riktigt, det var türkisgrün jag tänkte på. Fast fijigrön var inte särskilt grann den heller: Länk /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Fujigrön fick ögonen att vakna till liv i dag;) Hur kom man upp med den idén till en Z3'an? Som kontrast vill jag bjuda på utsökt smak, en rubinsvart M6 cab: Länk Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.