AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
32.645

Den stora Individual tråden

Sida 5 av 9
Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Rolex:

Ja om fula kromlister eller lila piping eller vad det nu månde vara är fabriksmonterat eller inte kan inte jag svara på.

I mitt fall är känslan för en bil, med I MITT TYCKE snygg exteriör och interiör mer tillfredsställande än att kunna alla specar utantill...

Å andra sidan ser jag ingen skillnad på tex en Breitling eller en bra kopia heller.

Hursomhelst snygg/ful Individual/inte Individual så är det väl alltid kul att se andras bilar?
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Individual 840;
Länk

M V H
Stephan

Min bil: Länk
den 840:in är ju helt perfekt.. den är inte för överdriven och inte tråkig utan helt perfekt :D
iwarsson: jag tror du missförstått mitt förra inlägg. jag kritiserar inte att du tycker att den sönder-blingade e38:an är snygg, jag undrade bara vad som var individual-beställt på den bilen... troligen är det nämligen inte ett smack.

din jämförelse med att du har svårt att se skillnad på en äkta breitling och en falsk passar ju extra bra när man tänker på den e38:an som du länkade till. om en bil nu skulle kunna vara piratkopierad så är detta det bästa exemplet hittils.

...och slutligen, visst håller jag också med om att det är kul o se andras bilar... speciellt snygga...

- UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE -
Iw
794
Iwarsson
530xd Individual -16
Rolex:

Ja då gjorde jag nog det, sorry.

Tyvärr är min Individualkunskap mycket begränsad uppenbarligen. Men det går ju alltid att lära sig, vilket jag gärna gör.

Smaken är ju som baken och mina darriga mobilfoton gör inte riktigt rätta för bilen, men det var hursomhelst otrolig puts på den.

Som någon annan skrev innan hade jag ingen aning om att det gick att beställa Individualprylar ur ett sortiment...

Skulle vara alldeles underbart om någon kunde länka liknande till E32. Fyra st Individualhandtag gick min näsa förbi med några minuter för ett tag sedan....
Kanske buda lite på en ovanlig 330i?:
Länk

Mvh,
/Wille
Z3 individual i olika tappningar:
Länk

Mvh,
/Wille
Bl.a detta står under Individual data på min bil...
Någon som kan förklara vad allt betyder:

0940 Special request
- Interieurleisten in mattchrom
- wie Serienausstattung bei BM51 i.V.m. Polster N6SW.
- bzw. bei E46/C analog BR31 i.V.M. Polster E4AT.
- bei allen E46/C US sind die Lenkradspangen in softlack schwarz
- auszufýhren!
BMW Individual and Girard-Perregaux, 760 Li:
Länk

Mvh,
/Wille
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Måste säga att flertalet av Induvidualbilarna inte tilltalar mig alls. Ser billigt ut på något sätt. Det där blå lädret som många har har jag riktigt svårt för.
Bidrar med min 530IAT

Länk

Bl a färgen är indívidual..
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
sorry om jag förstår tråden nu , men hur vet jag om min bil är Individuell ? ska det stå nånstans ? Bilen är Imolaröd med Imolaröd inredning(Röd) och borstad Alu paneler
Po
146
Powerkillen
BMW 330d Cab -07
Porsche Cayenne
på min står det i motorummet vid chassinumret...men har även sett att det kan stå vid dörren.

Länk
330 coupé med shadowlinelister, carbonsvart lack och zimt-nappa skinn:
Länk
Inredningen är så snygg så att det gör ont :)

Mvh,
/Wille
ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
willew:
vad är det som är individual på bilen? träet och färgen på lädret?

mvh.
jimmye: det är väl färgen, carbonsvart, som är individual

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Som ufo skrev, Carbonsvart är en individuallack på alla e46'or förutom M3, zimtnappa tror jag inte heller gick att få utan att individualbeställa bilen. Vidare är inte shadowlinelister så hemst vanligt utan M-sport paket.

Mvh,
/Wille
ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
ok, tackar!

;)
svensksålda bilar är ju inte så vanliga i individualkulörer, men här är ett exempel på en 523iam i estorilblåmetallic (min favoritfärg) Länk

Rolex; Festligt hur många sv-sålda Estorilblåa E39: or som dykt upp, jag känner till följande;

530iAM-01 (rullande på Lidingö som ny)
540iA-99 2st (en på Lidingö, kul när den och 530: in ovanför syntes samma dag)
samt denna 523iAM-00

Det finns även en Phonixgul 5 serie Sedan med M-paket-02 i Stockholm samt en Japanröd? 530iT-01 samt ett antal Dakargula E39: or.

Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.