|
Sida 4 av 9
|
|
|---|---|
|
BMW 120iA "Miss Saigon Edition" Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Miss Saigon Edition är nog den fulaste individual bilen nånsin. Min gamla pärla: Länk |
|
|
120: in är inte någon Individualbil allt är eftermonterat. Mvh S |
|
|
Stephan735i: bra, heder åt Individual:) (även trots att de också har haft gräsliga bilar på samvetet) Min gamla pärla: Länk |
|
| miss saigon edition är väl ingen individual bil som stephan735i säger.. kolla bara på stötfångaren bak.. det är ju någon annan firma som har byggt om den | |
| Ja Moramet. är individual, den vackraste färgen av de alla :) | |
| Länk Kunde han inte fått växelväljaren i svart, ser ju konstigt ut med den i alu. | |
|
Grandy; Den är ju svart på sidorna. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Osäker på om denna har varit uppe tidigare. Mycket, mycket vacker kombination tycker jag: Länk |
|
| mixtus.. håller med dej.. oerhört vacker kombination | |
|
vad sägs om en phoenix gul m6:a.. personligen tycker jag att det ser rätt bra ut men hade nog aldrig valt den färgen till m6 själv Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Kan någon förklara något för mig. Har alltid trott att jag visste vad individual är för något men nu är jag osäker. Som jag uppfattde det var det bilar där du själv bestämmer vilken färg du vill ha sen så får du se om BMW godkänner eller underkänner den färgmodell du valt. Men nu när jag såg på E63:an att det finns en hel katalog med individual att välja i olika färger vad blir skillnaden mot en vanlig E63:a, det känns ju bara som två olika produktkataloger, där möjligtvis den med indivudal blir dyrare men du får ju inte någon unik bil där enbart du har färgen. |
|
|
Ekan, Så har det mig veterligen alltid varit. Fast Individual kan ju självklart fixa fler färger enligt kundens önskemål, utöver deras standardpalett till respektive bil. Vad få t ex. vet är att de flesta mer eller mindre smakfulla E31 Individual faktiskt är specade rakt ur Individuals 8-serie-katalog :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Okej så om det resonemanget är sant som jag skrev, vilket jag uppfattar som att du bekräftade, varför har man då en individual katalog? Förtar inte det lite anledningen till välja en individual om den kommer ur en katalog? | |
|
Fotad vid Landvetter flygplats, ursäkta kvalitén (mobil...). Om det är någon här på forumet som äger den vill jag gratulera, mycket vacker verkligheten! [url="Länk [url="Länk [url="Länk |
|
| "I" verkligheten ska det vara, EDIT tack... | |
| nja det vart lite för mågna kromlister på sidan.. den i mitten är och men dem två andra ska bort | |
|
iwarsson: jag undrar vad som va individual-beställt på den bilen? att den hade kromlister precis överallt e ju eftermonterat, samma är det med emblemen på bakluckan... - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| Usch vad ful! Hobby-individual! | |
|
WilleW: Just en sådan dakargul M3 E46 Länk har jag sett ett flertal gånger i Götet. Men dom är väl inte helt vanliga? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.