|
Sida 3 av 9
|
|
|---|---|
| Den där E31an hade nog den i särklass vidrigaste färgkombinationen på E31 jag någonsin sett.... och jag har sett många :) | |
|
Länk MVH Christofer |
|
| individual handlar ju ändå om att göra bilen i sin egen smak så att man trivs med den.. personligen så gilalr jag den där ljusblåa(babyblåa) färgen men inredning var inte lika fin | |
| Kul tråd. Ruby Red II Metallic är min nya favoritfärg! | |
| Den ljusblå 530iAM var ju supersnygg!!! | |
|
samuel2; Estorilblau är enligt mig världens vackraste färg så jag är inte förvånad över att du gillar 530iAM: en=) Mvh Stephan |
|
|
Tack skall ni ha! MVH Christofer |
|
|
Grym inredning: Länk Länk "BMW Individual steering wheel with wooden ring inlay. Piano Finish Black interior panels on the middle console, steerng wheel and doorsides." Tillhörande denna kärra: Länk Bilderna är från Geneve 2005, hela tråden på m5board (bmwm5.com) Länk Mvh, /Wille |
|
| på tal om estorilblått , här kommer en m3 e46 i den färgen Länk | |
| även en 523 i den färgen Länk | |
|
Ruby Black E91 med Oxyd Brown - Piano Black Trims inredning: Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
Individual katalog till E63: Länk Ruby Black är grymt!!! Mvh, /Wille |
|
| E91an var ju underbar :) | |
|
Schysst med Diamond metallic (rosa) på en E63 cab = hårfrisörskebil :) M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
hittade denna m5:an.. måste säga attt den är sjukt fin.. inredning är så himla läcker Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk det skulle vara rena drömmen att få åka till bmw:s m-avdelning och få se alla sevärdigheter dem har där med alla m-bilar och individual bilar :D |
|
| Orange inredning? Det gillade verkligen inte jag... men taket såg väldigt snyggt ut i M5:an (bortsett från färgen ;-) ). Ser ut som mocka eller plysch? | |
|
bmw_jerry: Otroligt smakfull M5! Undrar om exteriörfärgen är boston- eller malachitgrön? /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Alucinor: Det är alcantaratak (syntetmocka). Masten: Tycker det ser ut som Carbonsvart - växlar mellan svart och mörkt blått. Ser ingen grönton öht på någon av bilderna. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Mora m. är väl individual, eller? Länk Min gamla pärla: Länk |
|
| Åååh... M5:an är närmast perfekt! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.