|
Sida 2 av 9
|
|
|---|---|
|
Santorinblå 530iAT... /Gunnar /Länk |
|
|
Hej här har ni min individualbil Länk |
|
|
Z4a i phoenixgul, även inredningen:( Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
En japansk 318ti A med full M-optik: Länk lägg märke till handtagen: Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
Sorry guys, måste bomba tråden lite:) Kolla in denna: technoviolett 328 med inredning i samma färg med GULA inslag!!! Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
b97_knl: Usch den var redigt smaklös. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
540 bilen tidigare (med ljus läderratt) var ingen höjdare heller. Normalt gillar jag ljust skinn, men ljus ratt - nej tack! Kul att se vilka påhitt som finns. Japanen med individualhandtag var skoj! |
|
| wow dem flesta var ju väldigt snygga.. gillade speciellt m6:an samt 3-serien i första inlägget | |
|
Dakargul e46 M3 cab måste tillhöra ovanligheterna: Länk Även den med individual rattplacering ;) Mvh, /Wille |
|
|
b97_knl: Den technovioletta e36 touringen var inte att leka med, man måste väl sätta på sig solglasögon varje gång man ska sätta sig i bilen? :D Mvh, /Wille |
|
|
Powerkillen: Vad heter färgen på din bil? Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: Det är vanlig orientblå med Hellbiege läder sen tror jag även det svarta innertaket går under individual....i min mening otroligt snyggt..letade i ett halvår efter en sådan bil..hittade faktiskt en likadan för ett par månader sen på mobile :-) ...nu letar jag nämnligen en x5 i liknande färger men den bilen verkar ju bara finnas i silver,topasblå,svart :-( vissa är väl grå också hehe... |
|
|
WilleW: ja, 328an var lite för mycket;) Otroligt att det finns människor som tycker det är snyggt. Har letat som tok efter den rosa E38an med rosa inredning, men hittar inga bilder:( Min gamla pärla: Länk |
|
|
powerkillen: vad menar du med att din bil e individual?? knappast för att den e orientblau eller har leder hell beige iaf... båda dessa options går under valbar extrautrustning på din 3-serie under samtliga årmodeller av e-46:or utom m3. - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| Rolex: Kan vara det svarta taket också kanske?? ...det står både individual i motorrummet och vid dörren..så något lär det ju vara..hellbiege fanns det i originalutförande..hette inte den champange | |
|
ok, det hade jag ingen aning om... annars är ju småsaker som exempelvis vita blinkers oxå individualutrustning men detta brukar ju inte vara noterat på dekaler i typ motorrum så din bil är antagligen utrustad med någon annan "större" individual-option. - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
| ok detta är ingen indivudal men ändå Länk snygg färg och snygg front :D | |
|
bmw_jerry: Nog är den invidual alltid, har både Sonderlackierung och Sonderpolsterung enligt ASAP. Gräsligt utseende, den där fronten passar verkligen inte med bilens kantiga linjer. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
"Nog är den _individual_..." menar jag naturligtvis. /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Är det sådär en 850a ser ut när BMW Individuals alla färgprover inte duger till? Den var i alla fall unik det måste jag säga. Sedan är smaken som baken, delad med en massa ljusblå 850or i mitten..... Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.