|
Sida 1 av 9
|
|
|---|---|
|
Individual bilar kan vara underbara skapelser när de är konfigurerade en person med god smak. Individual bilar kan också vara hemska, på gränsen till osmakliga skapelser om någon excentrisk människa varit inne och kladdat runt med BMW car configurator. Tycke och smak är ju olika så alla uppskattar inte samma individualbilar men det är svårt inte uppskatta konceptet med "individual". Bomba tråden med alla individual annonser/bilder/trådar på andra forum som ni gillar eller ogillar. Eftersom jag är en 3-serie människa får det bli tre e46 individual bilar som blir mitt första bidrag: Länk Länk Länk Mvh, /Wille | |
|
Kanske ska tillägga att jag tycker de tre ovanstående bilarna är smakligt konfigurerade och mycket snygga. Mvh, /Wille |
|
|
Snygga! Färgen på nr 3 har jag sett på en E46 M3a här i stan...mycket läcker... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Snygg M6 med gyllenbrun inredning: Länk Länk Mvh, /Wille |
|
Hawar |
M6:an var så snygg att jag fick ont i magen |
|
Mitt bidrag blir min tidigare M3´a.. Länk |
|
|
Gillade exteriören på denna Z3 (Sepia) men tycker att inredningen skär sig en aning. Länk //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Vet inte om detta är Individual eller en omlack, Nogaroblå är ju nämligen en Audifärg. Länk //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
En ganska trevlig X5. Länk På den sidan finns en del snyggt konfigurerade bilar ur det ordinarie sortimentet också. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Jemej: Din M3'a dregglade jag när jag själv var på jakt efter M3, mycket snygg kombination! Många fina bidrag, mata på bara! Mvh, /Wille |
|
|
slänger in några bilder på min 330 cabrio -02: Länk interiör Länk halvkass skärpa pga mobilkamera individual-beställd i estorilblaumetallic och leder bicolour blau und schwarz finns några fler bilder här: Länk men inga höjdarbilder. kommer bättre snart. - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Vilken underbar tråd! :) Bra initiativ! MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
Njuren |
WilleW: Visste inte individual erbjöd högerstyrning ;-) BMW - i nöd och lust? |
|
Ganska ovanligt med en 850csi individual: Länk Jag har själv haft två individual BMW, en Ascotgrün e38 730iA och en Hellrot M3 -95 (året innan hellrot blev standardfärg). Tyvärr inga bra bilder på någon av bilarna, dock några dåliga på M3'an: Länk Länk Länk Länk Mvh, /Wille |
|
| Strålande initiativ! | |
|
Här har ni på min förra 328 touring individual: Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
Kul tråd. INDIVIDUAL NAPPALÄDER LOTUS WEISS : Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
Hmmm... väldigt spännande vad som kan komma i individual. Kan tilläga mina hjul ;) Länk BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ruby Red II Metallic M3E46 : Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
o.t. Grabber: snygg bil, dock sitter fälgstjärnorna fel. De är vända åt fel håll. Min gamla pärla: Länk |
|
|
Ruby Red II Metallic är en grymt snygg färg! Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.