|
|
|
|---|---|
|
Har märkt att mina vaderstolar på min -94 M3 inte är lika sköna som på 96-orna o framåt. Det gäller nackstödet som ger mycket bättre stöd på de nyare m3:orna. Verkar som nackstödet är mera uppstoppat. Min fråga är om man kan byta detta nackstöd enkelt till den nyare modellen ??? Erfarenheter ?? Mip | |
|
Que? skulle dom vara annorlunda? Det har inte jag märkt på dom jag provsuttit... Men nackstödsdelen är väl utbytbar, bara att dra av den gamla...tror jag! /m |
|
|
Sen står det i instruktionsboken att man ska kunna justera nackstödet "mot nacken - bort från nacken" men i praktiken går det ju bara att justera upp - ner. konstigt... Mip |
|
| Har ännu ej lärt mig alla inställningar på mina elstolar...upp, ner, fram tillbaka, luta hit och dit.... ;) | |
|
jo 96 å framåt har ett nackstöd som lutar mer framåt.. vet inte om de går att ställa in på dem men min 93 e dom fasta på förutom i höjdled då! larsson -m3 93- |
|
Anders Wängström |
Jag har en 97a. Nackstöden går bara justera upp/ner Anders gbg |
TED |
Det stämmer att nackstöden är annorlunda (mer stoppning framåt set!) mellan M3 3,0 & 3,2 coupé, men ett nytt kostar dock ca, 2700;-/st på BMW. Fick erfara det efter att en bekant tvingat in en TV i baksätet, och fält tillbaka passagerar stolen som skavde mot TV´n vilket resulterade i ett hål på nackstödet... Vilka Stjärnor det finns! /Mvh S8TED |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.