|
|
|
|---|---|
|
Var en ståtlig tillställning med skumpa och snittar, fruktkorgar och kaffe, bilshow i tät kolsyredimma (e30 ägare kanske inte tyckte det var så kul iofs (tror att det var en sådan, svårt att se i röken) när de skulle ta in några pärlor till showen och så kom den först och de sa att den måste kört fel!). Utlottning av lån av bilar över en helg, 525i - 3:e pris, 650i: 2:a pris och 730d - 1:a pris. Besök av BMW Group Sveriges VD och presentpåse vid hemgång. De verkar satsa stort i Linköping då de flyttar huvudkontoret hit med och var det 1000 nya bilar de tänkte sälja under första året!? Kul i alla fall med en BMW handlare på orten. / Micke | |
|
Jag var där och måste hålla med om att det var mycket välarrangerat. Var mycket riktigt en e30 som "körde fel". Kul att bmw är tillbaka i Linköping med en rejäl satsning. Höjdpunkten på kvällen var när mitt lottnummer ropades upp som vinnare av 2:a pris, en weekend med en 650i, kan knappt vänta tills den helgen kommer. Var ute och provkörde den samt en 130i idag så man har en föraning om vad som komma skall, två helt olika bilar men ack så roliga på sitt sätt. Köpte trisslott på vägen hem men tydligen var turen redan förbrukad :) |
|
|
Åhå...Grattis! En weekend med en 650i är nog inte helt fel. Funderade medans jag stod där och hoppades vad man då skulle hitta på för resa en sådan helg, man skulle ju vilja göra nåt annat än att åka till IKEA eller motsvarande!? / Micke |
|
andha45 |
Det måste ju vara mycket roligare att få låna en 650i än en 730d... konstig prisordning:) |
|
Fick lite reklam från dom idag, får bli att åka dit och spana lite. Vet ni om dom har öppnat verkstan nu med eller? 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Jag frågade tidigare om det och de sa att verkstaden öppnar i slutet av september...men det kan ju ha ändrats! / Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.