|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man få tag på svarta njurar till Z3? Inga som man klistrar över orginal utan sådana som sitter i samma infästningar som orignal. Finns det som original tillbehör hos BMW? | |
|
Jag har bara sett sådana hos Hamann och åf. för denna firma, snygga som attan, men tyvärr lika dyra. /Fredrik |
|
|
Finns att köpa i Tyskland via Ebay. Sök på "BMW Z3 Nieren" så ser du. Pris runt 550:- plus frakt. Mvh Henrik |
|
| det är ju bara att lacka dom | |
|
Det brukar inte bli speciellt bra att lacka på kromade detaljer, lacken vill gärna släppa. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Hej! Går jättebra att lacka, njurarna är i ABS plast. Glasblästra ytan sen bara o lacka på samma sätt som övriga plastdetaljer. Lycka till. | |
| har du ej tillgång till glasbläster vattenslipa med 600 papper och spruta en omgång primer för plast sitter alldeles utmärkt men helsvart? neej! men det beror på min ålder=pensionär och varför tycker jag så?då mitt bilintresse väcktes på 40-50talet så fanns mycket gamla bilar kvar i dåligt skick och då kromet blev fult, då målade man det och efter dåtida mönster såg bilen ännu sämre ut med målat krom och detta hänger i fortfarande med mitt tycke och därför har måla krom en dålig klang fortfarande och inte är det väl snyggt svart grill svart bil svart invändigt ja allt svart men jag skulle nog tycka annorlunda om jag idag vore 20 bast tiderna förändras men jag vill fortfarande ha mycket krom och sätter dit vad jag hittar och tycker det blir en snygg brytning till min sierraröda bil, nu får jag nog på pälsen av många men vi tycker annorlunda och det är väl det som vore trevligt med en Z klubb så vi kunde träffas och få se på olika utföranden och hur man vill ha sin Z MVH Uffe/bildock | |
|
Är någon intresserad har jag svarta njurar av den typen som man klistrar ovanpå de kromade liggandes, hade tänkt montera dem på min bil ihop men modifierade M gälar, men har kommit på lite andra tankar. Jag kan montera dem löst och skicka bilder om någon är intresserad. Ser faktiskt inte alls illa ut. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.