|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har en 523 touring med vanliga tygstolar i, hade tänkt att sätta i sportstolar med el och minne. Jag har sökt på forumet men ej hittat något svar om det funkar utan allt för mycket jobb. Är det fördraget kablar eller måste man vara bilelektriker för att fixa det. Det är nya dörrsidor som ska dit och minnet sitter i dörren. Någon som gjort detta eller som vet någon som kan montera i min bil. Glömde säga att det är en -00. | |
|
Håller på med samma sak... Jag tänkte dra el via säkring F10(Passagerarstolen) och F13(förarstolen) i handskfacket, båda är 30A. För på min 523:a så verkar det inte vara fördraget till stift 13 och 14 i kabelkontakten under sätet. Har testat och fått sätets alla motorer att röra sig på mina stolar med att strömsätta dessa två stift på stolarna. Jordningspunkter finns under sätena enligt Bentley manualen Verkar som att man måste ha kontaktdosan i dörren med minnesmodul för att få det att fungera, ska se över det senare när stolarna är på plats, vet inte om det behövs något för eljusterade speglar eller för elstyrd ratt, men min gissning är att det borde fungera ändå utan dessa för att få minne till stolen enbart. Någon annan som vet mer ? Lycka till! /Jake |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.