|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag kan börja inlägget med att jag vet som så många här att det kanske inte är så lönsamt att chiptrimma en sugis men jag funderar på att göra det ändå..och jag undrar om någon har erfarenheter av it`s funs chiptrimm?? tänkte isåfall få min bil chiptrimmad av dom...ingen som trimmat sin bil där? och känner man någon vidare skillnad? min bil är en e36 328 från 95... tack på förhand! BMW-När du älskar att köra | |
|
Tjena. Jag hade en 328ic 95 som jag var hos Jörgen på JWRacing med, men nu tror jag att han har slagit ihop sig med its fun,, Resultatet blev ju inte så mycket men lite.. tyckte att från 0-100 ingen skillnad men den blev lite starkare på typ 4/5växel.. jag blev nöjd.. Jag betalade ju inte så mycket då.2000kr Det är ju alltid kul å få lite mer effekt. Funderar att prata med Jörgen igen om min 530T. De är ju bra grabbar.. Lycka till// . falken |
|
|
jaha...jo det är ju inte så mycket pengar..och då får man lite mer kraft iallafall=) 2500 kostar det nu för att få 328:an trimmad...ska nog göra det..det verkar värt pengarna......tack för info:n får gärna säga till om du vet något ställe som säljer trimmkammar till ett bra pris=) M.V.H jocke BMW-När du älskar att köra |
|
| Min far chipade sin -98 328 hos Jurgen och vi märkte ingen skillnad på den bilen. Och då tror jag ändå Jurgen gör bland dom bättre chipen på marknaden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.