|
|
|
|---|---|
|
Ok, Vad låter detta som : Länk vad döljer sig under huven på denna E30 tro? (Kalle är automatiskt diskvalificerad i denna gissnings lek) Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Riktigt koolt projekt!!!, tänker inte heller svara eftersom jag tjuvkikade på siten:) Skönt ljud! Mvh, /Wille |
|
|
Ja, den låter rätt speciellt för o vara en e30 :) Ingen som vågar sig på en gissning utan att tjuvkika? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Är det en bmw motor låter inte som det men du kanske kan ge en ledtråd? |
|
|
V8? Ingen sexa är det iaf. Tror inte heller på en tolva, de har båda en mycket mjukare gång. I standard utförande iaf.. |
|
|
Starre: Ja det är en Bmw motor. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Jag gissar på m5 3.6 liters motorn som sitter i e34'an vanligtvis. Lite större avgassystem sitter nog på än vanligt. Körde en e30 med just en sån motor för inte så länge sedan och dom lät ganska lika. | |
|
Motorn är inte trimmad eller modifierad på något annat sätt annat än custom cat och avgas för att passa E30n. Ledtråd: Motorn har över 2,5 liters slagvolym. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ok, nej det är inte någon M5 E34 motor. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det låter tolva? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Nej, de är inte 12 Cylindrigt heller :) Jag tycker gasresponsen ger en hint, men så vet jag också vad de är. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
M60? :) /Olof |
|
|
Olof: Nej :) Ledtråd nummer 2, motorbeteckningen börjar med S. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: En Alpina motor M30 samma spis sm sitter i B6 3.5 |
|
|
Länken fungerar inte... Buhuuu! elpe300 325'an: Länk |
|
|
S54? Vore rätt bisarrt :P /Olof |
|
|
S54 gissar jag oxå på. ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| Det ÄR en S54 motor. | |
|
Länken fungerar fint. Överförings hast över 1 mb/s. Olof, S54 stämmer bra, med komplett SMG2 låda och alla dess tillbehör. Mycket mer info finnes här: Länk Minst sagt ett intressant projekt, killen har redan gjort en S54 transp på sin E46 323i så viss övning har han :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.