|
|
|
|---|---|
|
hej.. är det någon som vet något om denna bil Länk verkar vara lite för billig och när jag kollade upp den på vv stog det att den hade haft 10 ägare... är inte det lite väl mkt?? | |
xcOOb |
kan ju vara firmor mellan varje ägare så kolla upp det innan man drar öronen åt sig.. och bilen är ju inte direkt ny så då är ju inte de så konstigt med ägarna tycker jag.. |
|
Men bmw_jerry. va du inte sugen på att köpa min E46 :) Det där med antal ägare kan va som xcOOb säger. Jag är 8 ägaren på min bil och det är en 98. men då är dom första 5 bilfirmor som har haft den. Tycler ändå det inte rä så konstigt med 1 ägare per år. många byter ju varje år så. :) Jag är en av dom. |
|
| fanzy jo tänkte köpa en 318 eller 320 e46 men tycket att det här lät väldigt billigt och dessutom är det en 328.. vet inte riktigt vad det är men jag gillar e36:orna väldigt mkt :D | |
| hehe jo E36 är riktigt fina. hade först tänkt köpa en sån men då är det så att alla, och då menar jag alla här i stan kör E36 så det va inte så skoj. :) men nu sen jag köpte E46 så kör alla sånna :) ska sälja å köpa en volvo 142 så då kanske man är ensam om den :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.