AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.221

Bästa pirat m3 spegel märket?

Läst runt en hel del och fått den uppfattningen att FK inte är så omtyckt då det gäller m3-speglar. Vilket fabrikat tycker ni man borde satsa på då man går i tankarna att skaffa m3 speglar?

Jag har tänkt Länk som ett bra alternativ men har ju som sagt ingen erfarenhet av deras produkter..

Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Köp ett par begagnade orginal istället.. finns i PowerBörsen såg jag

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
behöver jag någon adapterplatta om jag köper original eller passor dom direkt?

Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
De är bara skruva dit..
Men tänk på att det skilljer mellan coupe och sedan..
Du måste allså hitta par speglar som kommer från en coupe annars blir de knas då passar dom inte.

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
K.
79
K.A.A.
318is -94 (E36)
Om du inte vill satsa på aoriginal så rekommenderar jag www.mirror.com
Deras High-End produkter är fenomenalt fina! Du kan dessutom be dem lackera speglarna också....Kostar 600:- extra
Sa
11
Sara_BMW
e39 520i -97 (svart)
Tjena, funderade på att köpa m3 speglar och prövade sidan K.A.A. föreslagit...www.mirror.com. Känns som att inga sidor folk refererar till fungerar för mig. Är det rätt sida?
En snabb titt på blocket o man hittar priser mellan 300-1300
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Köp beg. Orginal M3 speglar är mitt råd, visst du får lägga en lite summa extra men det är det värt flera gånger om anser jag! Men se till att du ej köper speglar utan fäste då är dom till 99% stulna, och fäste går ej att köpa löst till orginal speglarna.

Hade M3 kopior på min fd. fd. E36 325 och båda de fabrikaten jag provade kom inte i närheten av de M3 Orginal speglar jag sen hade på min fd. E36 328. Förutom att de kopiorna jag hade va plastiga och klumbiga med extra addapter plattor osv. så fladdrade spegelglaset i högre farter så pass mycket att man fick en otroligt ofokuserad syn bakåt.

Mvh Jimmy

Köpte till slut ett nytt par av märket TYC, elektriska och med värme. Bara att byta rakt av och sticka i kontakten :) Skallrar inte, vad jag märkt i högre hastigheter och annars också är jag fullt nöjd med speglarna. Betalade 100€ för dessa olackerade.

Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.