|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
andha45 |
Så lätt hänt med lite ny lack: påbackad förardörr (eller insparkad - smitskada iaf...) = ny dörr (nylackad? har ingen aning om det men tror de bytte dörrspegeln) slagmärke i hö bakdörr = inlämnad påbackad bak vid köpcentrum = ny kofångare bak bärgningskåren kom och skulle låsa upp bilen när jag glömt lyset på (batteriet var slut och bilen låst...): de stack ner något mellan taket och dörren och mycket riktigt - det blev repigt. omlack av dörr och del av tak. allt detta på 3 år tror inte många ser att bilen är omlackad på 4-5 ställen och säkert har någon backat på den fram och bak vid inparkering några gånger... sånt är livet. antingen använder man bilen eller så gör man det inte... |
|
Jag köpte för några år sedan en beg. BMW av BMW Stockholm. Vänster framskärm var omlackad samt huv. Jag köpte bilen och det såg bra ut i Bilhallen men när jag en dag såg solen ligga på så syntes det vilket dåligt förarbete dom hade gjort på skärmen. Jag talade om detta för säljare på BMW och dom fixade det utan några som helst problem. Vad jag har för mig så har lackfirmor 12 månaders garanti på alla arbeten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.