|
|
|
|---|---|
| Köpte nya bakljus till E39an, och såg att kopplingen var annorlunda, min "sladd" från bilen är smalare än "inkopplingen" på de nya bakljusen... finns det någon sorts "förändrare" eller hur man nu ska kalla det, så man kan koppla in den ena i den andra? Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här, men hoppas någon förstår! Tacksam för tips! | |
|
Kan du tänkas behöva den här. Nr.6 på bilden Länk |
|
| hehe,a precis,tack för hjälpen | |
| är det som en "omkopplare"? man slipper väl kapa massa sladdar eller? att man bara pluggar in den, och så kan man sedan plugga in den i bakljusen? | |
|
Du ska inte behöva kapa några trådar. Det är en vanlig adapter bara som du pluggar in emellan. |
|
| tack så mycket för ditt svar, uppskattas verkligen! | |
| Har samma problem fast tvärt om. Jag har den smalare kontakten på mina nya ljusen, finns det en adapter kabel till den varianten också? | |
| jag är alltså osäker om den funkar ens som jensa78 pratade om, jag har nu beställt den från BMW fast dom sa att det var tveksamt att det funkar.. Jag var hos KG Knutsson, men dom kunde inte hjälpa mig heller, dom hade ju ingen aning om vad som behövdes.. (Konstigt..) men om det är någon som vet, så kan ni väl höra av er?? | |
|
har du bytt till nya diodljus bak är det ingen vidare att barakoppla in dem, då måste du köra motståndoch grejer för att få checkkontrollen att fungera... //Martin |
|
| jag har för mig att det inte är diodljus? hur man ser det ? hur ska jag annars göra tycker du? om man skulle skarva sladdarna själv, nåt man behöver tänka på? eller någon som kan rekommendera någon billig bil-el firma i stockholm som kan fixa det åt mig? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.