|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en susning vad en B10 Biturbo med trim i storleksordningen avgassystem, programvara och spridare klarar ex. 0-200, slutfart på strippen eller andra intervall? Det borde väl finnas några som har en B10 som är lite påställd här inne....runt 400-420 hk skall det ge enligt uppgift. Hurvida det stämmer vet jag inte. Flåklypa | |
| Skulle tippa på att dom gör:0-100km/h ca:5sek, 0-200km/h 17sek o 0-402m på en låg 13sek | |
|
Min bästa kompis,som har jobbat med bmw i snart 15 år,har en B10 biturbo-92 som e imp-96 och han har 500-550 hk i den o 720 nm.....Vet att han har större spridare,större turbo,intercooler....Den går som in i he*****:) Sebbe |
|
| Den har högre toppfart än hans hayabusa!!! | |
|
Den borde dra M5 E60 i alla fall, vet en som har en med 500 hk. Den blåser E60. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
| Kunde tänka mig att signaturen "AG" på forumet har bra koll på denna fråga. | |
|
Har vi AG eller någon annan här som vet något? Flåklypa |
|
|
Har åkt med en som har ca 450hk och den gick betydligt bättre än en orginal. Det är framförallt vridet som man märker. Skulle tippa på att man kapar ca 1½ sek 0-200 och den gör väl på ca 20.5 orginal om jag inte minns helt fel. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.