|
|
|
|---|---|
|
För en som älskar motor ljud är detta ren kärlek: Länk | |
|
Underbart! =) Hälsningar Björn |
|
|
Musik för mina öron specielt Mercorna :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Opeln passar ju bra in i gänget:) | |
|
En EV12 Tack :D:D:D:D:D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Vilken orkester :) Forza Ferrari! MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Ja går mest igång på de där djupa brummandet som amg motorerna frustar ur sig. Underbarast är nog Pace car:en på F1 loppen :) Annars är ju Carrera GT en klar favorit ljudmässigt. Den låter bara bisarrt :)Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Visst är GT snäppet bättre det vet jag:)) men Ferrarin ljudet som man får höra genom det svarta gallret ligger inte långt ifrån |
|
|
Såg en video på nätet för ett tag sen där de kör en Pagani Zonda F fram och tillbaka längs en gata. Motorljudet ur den är helt klart bland det hårigaste jag hört om man bortser från rena tävlingsbilar. De har klippet på samma sida som wendtan länkade till. Är inte så duktig på att länka så nån annan kan väl lägga in en länk om ni hittar klippet. //Daniel |
|
|
E-klassen med kompressor-V8... oj oj oj! Daniel Jönsson: kul att folk tycker olika, filmen med Paganin som kör fram och tillbaka är imponerar inte mig, den låter inte som en bil enligt mig! _____Vraum!_____ |
|
| Den orangea Lambon i slutet (som visas 2 gånger) vilken härlig V10 sång den har =D | |
|
Så här ska en bil låta: Länk :-D Ljudet vid växlingarna är oslagbart... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Om vi ändå länkar till ljudfiler så: Länk MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Detta är ingen BMW men "porrigare" motorljud får man leta efter... (Skapligt med pulver, Blue devil prototyp? ;) /L Länk |
|
| Min favorit: Länk | |
|
öronsex... :) Länk never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
glömde säga, RABIAT compact never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
|
Nja, tacka vet jag elmotorer...) Lite av damsugarljud, kanske borrmaskin... Lägg märke till tystnaden innan start på strippen. Kanske nåt att fundera på ism tidigare diskussion om vridmoment och elmotorer i tråden om vridmoment osv på annat ställe. Rulla ner till videon och njut: Länk FP |
|
|
Damsugare eller dammsugare, välj själv...) FP |
|
|
herrejävlar! never argue with an idiot, he will only drag you down to his level and beat you with experience. |
|
| gott ljud! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.