|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Forza ser väldigt bra ut. | |
| komemr det gå att styla m3:orna något.. borde väl gå o byta fron sätta på vinge m.m?? | |
|
Japp det kommer gå att styla och trimma dem. Vissa bilar kommer man även kunna byta till fyrhjulsdrift och framhjulsdrift(varför nu någon skulle vilja ha det) Vet inte om det gäller bmw |
|
|
Hum, bilderna fungerar för mig, någon annan som inte kan se dem? // MVH Jocke |
|
|
Jo då bilderna fungerar fint! Jag har en 360 så det lär bli Forza II för mig. Kul att köra M3 e36! ///Danne |
|
|
*avundsjuk* =) // MVH Jocke |
|
| I Sports car GT finns E36 beemers | |
|
The 79, tror Gladiarthur nämnde det innan med E36an, problemet är att man knappt kan se att det är en sådan. Men visst är det en klassiker =) // MVH Jocke |
|
| Forza Motorsport 2 verkar helt grymt. Ni som har varit smarta nog att skaffa 360 kan ladda ner demon (där M3 E36 finns med). I riktiga versionen kan man tuna, styla och bygga om bilarna rejält mycket. Se trailers på youtube mm. | |
| på dem första bidleran från forza 2 så fanns det med en ac-schnitzer stylad 6-serie men har itne sett att det står något om den nu.. någon som vet hur det ligger till?? | |
|
Enligt den officiella listan skall det inte vara någon 6-serie med. Men det skall visst finnas några "unicorn cars". Här är de modeller som finns på den officiella listan på forzamotorsport.net: 1997 BMW Motorsport M3 E36 2005 BMW Motorsport M3 E46 Coupe 2002 BMW Motorsport M3-GTR 1999 BMW Motorsport #15 BMW Motorsport V12 LMR 2005 BMW Motorsport #2 BMW Motorsport M3-GTR |
|
tyrell |
i Gran Turismo 4 finns en BMW 320i Touring car, en e36:a men inte direkt original :) |
|
Hittade precis screenshots från FM2 där en 6-serie med AC Schnitzer dekaler finns med: Länk Konstigt då den ej är med på officiella listan |
|
| har någon trimmat eller stylat om sin m3:a på forza++.. vore kul med lite info om effekt med mera och så | |
|
En 413kW sugmotortrimmad e36 M3 i BRG-lack med GT fälgar, GT-splitters och den "förhöjda" versionen av GT-vingen har jag i mitt Forza2 garage. Alla som har en XBOX360 måste skaffa Forza2, så är det bara! :D Roligast är att börja trimma i andra änden, slicks, lättning, chassi, bromsar etc... Jag är på Level 41 i kärriärläget, någon annan här som lirar FM2? Mvh, /Wille |
|
hampe m3 |
WilleW, självklart. Helt sjukt kul spel, det roliga är att jag direct kände igen hur olika bilar jag kört/ägt o direkt kände likheterna i spelet. Alla 4 bmw som finns i spelet finns självklart i mitt garage samt m3 E36 full moddad m3 E46 full moddad M3 GTR E46 full moddad samt de övriga tävlings vagnarna |
|
Länk Länk |
|
|
För oss som inte har någon spelkonsol finns det utmärkta (svenskutvecklade) spel. Vi börjar med GT Legends. CSL 3.0 och 3.5 kan åtnjutas. Länk För mer moderna bilar finns det GTR2 Länk och GTR Evo Länk Har alla tre titler och spenderar alldeles för mycket tid med att sladda runt på Nordschleife! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| CSL 3.0, M3 E30 och M3GTR finns också i forza 2. Dock endast för nerladdning | |
| sneable: kan man modifiera de bilar man laddar ner?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.