|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ännu finns det platser kvar till förarträningen på Tullinge Flygfält nu på söndag 3/9 -06. Då det fortfarande finns platser kvar så är förarträningen öppen för alla dvs inte bara medlemmar i BMW CS/SC. Anmälan kostar 300 kr för medlemmar samt 400 kr för icke medlemmar. Tag chansen att vara med på den kanske sista förarträningen på Tullinge Flygfält. Mer info: Länk Välkomna! BMW CS/Stockholm | |
| Skojigt :) jag kommer..... | |
|
Snart dags ! Det ska bli kul att få slita lite gummi igen. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag har iallafall svidat om puckarna till 16" :arna idag. ;-) Hoppas det blir bra väder på Söndag bara! MVH Patrik |
Gemini__ |
Hoppas ni får kanonväder. Var riktigt skoj på Tullinge i våras, har tyvärr ingen möjlighet att dyka upp denna gång. Mvh: Thomas |
|
Låter kul, tråkigt att man inte hinner komma förbi, inte för att jag tänkt köra med 540in men man kan alltid njuta av den trevliga stämningen.:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Nått tips till en förstagångschaufför? | |
|
Erik G, Ta med ett gott humör, och ha bensin i tanken ! |
|
|
Jag kommer också! Hur är väder prognosen till imorgon? Inte så kul om man åker 20 mil och det blir inställt på grund av för mycket regn! Kan det bli inställt på grund av vädret? Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| Tror inte det. Då ska den nog regna 1000mm i timmen, syndaflod alltså :) | |
|
Abbe, I värsta fall blir det någon enstaka regnskur som i dag. Du kan ju ta med putstrasan, om bilägaren får en psykos över en regndroppe ;) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Hobbe, he...he... bilen är faktiskt smutsig redan nu! Dagens väder har inte tillåtit någon bil tvätt! Jag kanske får stanna hemma ändå? Kan ju inte komma i smutsig bil? Näääää.... Imorgon ska det gasas!:-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Tack för en trevlig dag, trots allt regn :) Och tack till alla som hjälpte mig med bilen då bränslepumpen gick sönder!! Det var guld värt. |
|
|
Tack Stockholmssektionen för arrangemanget. Själv fick jag avbryta tidigt pga punktering...:( Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
Paap Reeder |
Erik! Hur gick det sedan? ... det var alltså pumpen? MVH /// Paap R - Tack till sektionen - Paap |
|
Paap, det var pumpen. Bilen hoppade igång direkt efter bytet, och gick som en klocka på vägen hem. Lite spännande var det dock att stå med armen i tanken och bensin upp till arbågen... :) |
|
|
Tack!! för en fantastiskt rolig dag. Det var nästan så det var bra att det regnade lite, blev lite mer spännande så :) Här är lite bilder jag tog under dagen: Länk Och här är några filmer som jag tog med Digital kameran: Länk Ledsen för den dåliga ljudkvaliteten, får inte till inställningarna för detta när jag konverterar filmerna till hemsidan :/ |
|
|
Instämmer i kören: Tack BMWCS för ett (som vanligt) mycket väl arrangerat evenemang! Den blöta och hala banan var en extra krydda till förarträningen! |
|
|
Tack alla för en trevlig dag! Det var minst sagt roligt att köra trots det otroligt hala underlaget! Själv var jag hemma vid 18:00. Tozzy, får man "låna" några av dina bilder? Om det är fler som har tagit kort på min bil så tar jag tacksam emot de. Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| Abbe: Självklart får du använda bilderna, vill du ha dom i 3264 x 2448 storlek så kan jag maila dom. | |
| Måste också tacka för igår. Otroligt skoj. Ett par härliga avåkningar fick vi också se i vätan. Hade själv en rätt hyfsad när jag petade i tvåan lite sent efter rakan och åkte på en rätt skön spin ut på åkern. Ha Ha | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.