|
|
|
|---|---|
|
Så nu har jag köpt e36 M3 frambromsar från en 3.0 för att sätta på min e36 325a. Jag har läst igenom så många gamla trådar som jag hittat angående detta, och som jag har förstått det så måste man byta spindeln för att det skall passa. Fast vissa säger även att det skall funka utan att byta spindeln, att det skall räcka med att byta; ok, "okhållare", skivor och belägg såklart. Men när ja nu va och kollade vad en spindel skulle kosta så fick jag svaret att det sitter ihop med bärarmen så alltihop måste bytas, så nu till min fråga: Passar bärarmen från en m3 3.0 på en 325a dvs direkt i orginalfästena tex i gamla bussningen som såklart byts ut..? //Salis | |
|
nu har jag i min förvirring blandat ihop spindel och spindelled =D vad är det som måste komma från m3an, spindeln eller spindelleden?? =D //Salis |
|
|
Spindeln.. Spindelled sitter i länkarmen :) .. länkarmen är samma ja. Så, du behöver bara spindeln, som hjulet o skit sitter fast i, sen har du alla prylar du behöver. Byta okhållare är bar svårt då den är gjuten i spindeln (därförf man måste byta spindel). Lycka til, ta gärna lite kort & så, är ju en lämplig GDS det där :) |
|
|
men va bra, då slipper jag slänga ut ett par lappar extra.. då har jag allt =D japp det kan ja göra, ska dokumentera väl så kanske d hjälper fler som har samma fråga =) tack magican.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.