|
|
|
|---|---|
|
Vet inte om denna varit uppe förut, men jag tycker den är intressant i alla fall. Länk Dr Tinnitus | |
|
Himmel och pannkaka, har alla fått vit käpp här eller... :-) Trodde ni gillade M3:or här jag... :-) Dr Tinnitus |
|
|
Eftersom jag kör M3 E30 kunde jag inte låta bli att klicka på länken, fast jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, klämma ner en saabmotor i en sådan bil, klart att det är orginellt, lär väl inte finnas fler bilar än vad som går att räkna på ena handens fingrar på hela klotet med den bil/motor-kombinationen, men varför inte förse s14-spisen med en sån där roterande ljuddämpare istället om man är ute efter massor med mer effekt?? / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
Det här tycker jag är fränare: Länk |
|
|
Jag syftar alltså på kojan med BMW V12:a. Killens Arrows "kopia" (för gata!!!?) är inte helt ointressant heller, även denna med BMW 12:a |
|
|
Det viktiga är väl att man inte sabbar själva bilen, alltså att man kan bygga tillbaka allt igen till original? Kanske valet på SAAB-puffran har nåt med tillgång arbete och kostnad i förhållande till den effekt man siktar på? Dr Tinnitus |
|
Anthrax |
Precis. Så länge man inte sätter kapen i bilen, så stör det inte mig så mycket. Angående motorbyten så är det här nog den som tilltalar mig mest, och då är det tack och lov inom samma märke.. Länk |
|
Det är väl klart att man gör som man vill med sin bil, det är väl ingen som sagt något annat heller? Det är bara det att jag förut aldrig sett någon som har klämt ner en saabmotor i en m3 e30. Men det kan nog vara som Dr Tinnitus säger, att har man ändå en saabspis ståendes så är det nog en lite mindre byggkostnad att gå den vägen. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
Det börjar ju ploppa fram ganska många olika bilar med SAAB turbomotor numera, och det finns flera BMW än denna med en sådan motor. En annan sak. Kikade i länken som Anthrax gav, och jag måste då bara säga att jag fan nästan blir spyfärdig på sådanan där (ofta) amerikanska forum, där man får leta evter de en två raderna som är själva inlägget bland vykortsstora signaturbilder och en mindre katalog av länkar och saludelar m.m. i varje användares signatur. Det blir så himla drygt att försöka göra det man egentligen vill göra, läsa inläggen i trådarna. Nog för att detta AP-forum är rena stenåldern och borde bytas ut bums så man får ett modernare forum med mer möjligheter, men låtom oss slippa den där amerikanska galenskapen. Dr Tinnitus |
|
|
Håller med dig fullständigt om de jobbiga signaturerna, reklamen osv. Jag gav upp läsandet efter 2 sidor, orkade inte med att sitta och scrolla. Hoppas innerligt att något sådant aldrig dyker upp här. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.