|
|
|
|---|---|
|
har problem med för lågt halvljus, e det bara att åka till bmw o få det justerat med deras dator?? motorerna o allt e felfria, den e sänkt fram, e det därför justeringen behövs, lr ska det ske automatiskt?? | |
|
Är den bara sänkt fram?? isf kan jag tänka mig att det behövs justering.. /// Bimmarkomanen |
|
|
sport chassie org, sänkfjädrar fram för att få samma avstånd till skärmkanterna från översidan på däckena, halvljus står lågt, o ingen manuell justering finns! |
|
| Visst finns det manuell justering av xenon. Jag har det iaf på min. | |
|
På bilden ser du en justeringsskruv som ser ut som en sol! (bakom lykthuset) Är nästan helt säker på att denna justerar höjden på dina lampor om det är fabriksmonterade xenon. Länk |
|
|
oki trodde det va som på nyare volvo, där krävs det ingrepp med vida för att synkronisera, med höjdläges givaren på bak axeln?? |
|
|
Strålkastarna skall justera då bilen står på plan mark! Givaren som sitter vid höger bakhjulsupphängning ger endast information om avvikelse från normalläget! Mvh, Steaman MB C32 AMG -02 L-R Discovery V8 -01 BMW 316 ti -02 BMW 650 CS Scarver -04 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.