|
|
|
|---|---|
|
Hej! HIttade denna M3 på powerbörsen. Tycker det är konstigt att den inte har M3-stolar. Fanns det M3 utan m3stolar? Länk | |
|
Den har vanliga treseriens tröskelbreddare också. ///BMW - Was sonst! |
|
Lars Jakobsson |
När det gäller 4dörrars versionen så är det inte samma stolar som i coupen, dock brukar det åtminstonde vara sportstolarna, det såg inte ut som den här bilen hade det... Stolarna som sitter i 4dörrars saknar bla. nackstödet som fortsätter ner på sidorna och M// märket. Min älskling: Länk |
| Precis som Lars säger så ska det inte vara "Vader-stolarna" i sedanen men sportstolar var standard. Möjligtvis en individual-beställning med komfortstolar men det verkar mer sannolikt att klädseln är utbytt med tanke på att stolarna har lastnät på ryggen och det är kromade dörrhandtag på insidan. Sen så tror jag att alla M3 limo hade träpaneler runt kliman och ovanför handskfacket... Eller? | |
M3-lappen |
ni har rätt.. det finns allt limos med tygstolar och svart runt panelen. alla har inte trä i utbudet.. och angående tröskelplasten så fanns inte M-kjolar att välja till limon verkar det som. jag har inte sett nån limo med M-kjolar standard. jag har svart skinn i min å trä-paneler. men är numera utrustad med m-kjolar m.m |
|
Hej, M-kjolarna kom 97´ på limon och det finns bilar utan "trä" och skinn men då som individual.. Min tidigare bil hade det : Länk Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.