|
|
|
|---|---|
Fordos |
Hej! Är sugen på en 530 V8 Touring 1993 som är importerad av Milos Auto i Karlstad. Någon som har ris eller ros om firman eller bilmodellen? Mycket tacksam för eventuella svar! /// Fredrik |
NYMAN |
Ligger den på sågverksgatan? se upp har sett flera manipulerade |
|
Vad man hört så skall det inte dirkt vara någon seriös importör, enkompis köpte en 525:a dör som stod på nånting runt 20000mil men den hade gått det dubbla. Jag har själv varit där och spanat ett par gånger men jag har inte direkt fallit för bilarna dom har där. Men om du är sugen så är det väll bara att göra ett m-test och se vad det är för nått du har hittat, man kan säkert ha tur och hitta nått fint där oxå. |
|
|
Har hört ett flertal historier om bilar som skruvats vid importen o sålts där. Jag skulle valt en annan bilfirma. |
|
Fordos |
Tack för tipsen!! 530:n hade troligen nog rullat mycket mer än de knappt 15.000 mil mätaren stod på (är det default inställning :-). Vindruta och pedalgummin nog bytta, men ratt blank som bakelit och strålkastarglas som blästrade... 540:n i garaget också 15.000 mil var bättre, men man blir lite besviken när serviceböckerna inte fanns till någon... de skulle komma med posten senare, han vågade inte skicka dessa med bilarna från tyskland... Synd att man skruvar bilar dessa skulle vara intressanta även med riktig mätarställning. V8:orna var det inget fel på :-) Som sagt tack så hjärtligt mycket för tipsen. Milos ligger på Lantvärnsgatan tror jag det var. /// Fredrik |
|
Har ni förresten lagt märke till att alla E36:or dom har där har gått nästan exakt 12000mil!!!!! |
|
|
KORT & GOTT: Mkt oseriös handlare ! |
|
| Ligger i samma klass som Bilförsäljningen i Påarp !! | |
|
Hej. Bilförsäljningen i Påarp... har bara hört gott om dem. Vad är det som är dåligt där? Skruvar de tillbaka mätaren på bilar eller? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag har precis köpt en bil i "toppskick" enligt säljare i Påarp. Efter en tid har jag upptäckt massor av defekter, bla en uppspacklad bakskärm(nygjort) m.m. Mygel med serviceböcker m.m. |
|
|
Jag handlade där för ett tag sen och jag är helnöjd med min bil och Bilförsäljningen Påarp. Är jobbet bra gjort spelar det väl ingen roll om bilen har en omlackad skärm. Hur kan du dra slutsattsen att det är mygel med serviceböcker? Min 328i jag köpte där har jag bytt 4st bussningar på ca en månad efter jag köpte bilen, men bilen är ju en 96:a också får man tänka på, det är en gammal bil. MVH /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
|
Föresten, MILOS AUTO i Karlstad skulle jag aldrig handla av, detta stället verkar högst oseriöst, har flera kompisar som handlat där. MVH /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
|
För ca 1 år sen var jag i Hamburg och letade bil, på firman som jag var på hade en vit BMW 540, jag la speciellt märke till den. Bilen hade gått drygt 26.000 mil. kostade 9.900 Dem Samma bil såg jag hos Milos Auto någon vecka senare med 14.000 mil på mätaren. 89.000 kr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.