|
|
|
|---|---|
|
Hej Mina halvljus på min E34 börjar bli sämre o sämre för varje dag, reflektorer är hela o rostfria men verkar bli gråa på nåt sätt.... Funderar på köpa på hela satsen med klarglas o Angel Eyes som bl.a. Länk men undrar om dom ger bra ljus, någon som har erfarenheter av såna??? Lätade efter liknande inläget men hittade inget om denna modelen o E34:an... MVH Peter BMW - Beroende Med Wilja! | |
|
Tjena Grabber Satte på min 535,-88 iveckan engel eyes från styling schopen .se bra pris o bra passform rekomenderar,,,,snygt blev det |
|
|
även jag tycker mitt halv o hel ljus är lite sunkit har även jag funderat på o skaffa såna lykter!! Micke.l : gav dom bra ljus då???? jovvist ska de va snyggt o bra passform men lyser dom starkt o fint? |
|
| o ja bättre än dom gamla | |
|
brabber såg nu priset på din länk 3295 !!!!! gav 1825 för mina ? |
|
Conan999 |
micke l: Var kostar dom 1825 kr. och är det för en sida eller bägge? Conan999 |
|
OK! Men hur är det är med den hela satsen? Får man hem dom som på bilden med fäste osv o sen dirket montera på blien eller bara lampor? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Micke J, vart köpte du angeleyses för 1825? Funderar på det själv... Mvh |
|
|
Ingen fara, tackar, hittade på hova.com men dom ska ha 3295. Tackar för tipset Miche J beemoholist |
|
|
OK få vänta på mina $$ o se hur mycket det blir över att leva på ;) Tackar för hjälpen!! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
ebay.de där finns de till bra priser! /R ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
Robber, har du beställt från ebay.de ? Är lite "nojjig" på att lämna ut kreditkort samt att man kanske inte får det man besällt utan man blir blåst istället.. Mvh Tommy beemoholist |
|
| nån som har nån bild på hur det ser ut med klarglasblinkers på ?? även klar dimljus ?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.