|
|
|
|---|---|
|
skulle bara vara roligt att veta....tror den var lila??? kanske en 92a mvh pezen Länk | |
| Du var det inte en BLÅ? då kunde de varit jag? | |
|
jo nja kanske den var blå men ja tror den var lila......den hade några trasiga lampor i allafall fram om ja inte minns rätt...de åkte nog med nån oxå....var de du???? ja körde en blå m3 e36 mvh pezen Länk |
|
|
Jo den va blå. vi brände över tegsbron söderut om jag inte mins helt fel? Jag hade två spekulanter i bilen som var intresserad av att köpa den =) "No turbo shit, just real Power" eller hur va de nu? |
|
|
ok ok jo då kanske de va du...ut ur rondellen....sen fortsatte vi en bit e4an söder sen svängde du av....ok ok skulle bara kolla....fick du den såld då??? pris??? mvh pezen Länk |
|
|
Hehe jo de va jag :P va jobbigt de va när du låg o blockade mej ;) Vad ere för nån du har? Haha nja jag vet inte riktigt.. dom tyckte nog jag körde lite hårt me den för dom va likblek begge två och for direkt när vi stannade nere på kajen igen =) haha "No turbo shit, just real Power" eller hur va de nu? |
|
|
hehe jo ja panik bromsa ju nästan hehehehe men de gick ju inte så fort 180 190 nått sånt va??? fick du bilen såld då??? de e en helt standard m3ala 97 me smg med 8300 mil på mätaren...körde 535 me m5 motor förut de va roligare hehehe mvh pezen Länk |
|
|
hehe okej, jo 5 serie e ju bättre ;) Ne dom blev som rädd för bilen :P Låter som om du hade en riktigt mysig bil förut =) och nu också =) Hur länge har du haft M3:an då? "No turbo shit, just real Power" eller hur va de nu? |
|
|
jo den var underbar en riktig bus bil men ändå i fint skick.....hmmm m3an har ja nog hafft i 3-4 månader nu men körkortet har ja nog bara hafft en månad blev av me de för ett tag sen :P hehehe nå vad har du för funderingar på för bil sen då eftersom du ska sälja??? mvh pezen Länk |
|
|
Du jag vet inte riktigt vad jag vill ha men en BMW E30 turbo vore inte dumt =) "No turbo shit, just real Power" eller hur va de nu? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.