|
|
|
|---|---|
|
Skulle bara se hur många som är nyda med sina M bilar?.. Själv ska där alltid stå minst en M bil på min gård, jag är super nyd med min, fundera till och med på att skaffa en M5 E34 också...MVH Jim | |
|
Jag e supernöjd me M5:an:) Min bil:Länk Sebbe |
|
| Nöjda ska det stå.. | |
|
Nöjda ........ |
|
| Trots alla pengar det kostar på rep/service/däck mm är ja typ MEST NÖJD:-) och håller med föregående talare: minst en M bil på gården.... Har en M5 91a och letar en E30 M Tobbe | |
|
Klart som f-n att jag är supernöjd! Och nöjdare skall jag bli när jag blivit färdig med alla tänkta och beställda uppgraderingar!! |
|
|
Jag är skit nöjd med min än så länge. Kanske inte när den går sönder. He he ///Micke M5:an Länk |
|
|
Grymt nöjd med min M3:a men behöver en mer praktisk och rymlig bil så jag ska sälja den. BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Helt sjukt nöjd med min m3:a =) Har nog aldrig varit med nöjd med nån bil. Brukar väl också bilen som ren entusiast bil, då Jag har en golf vid sidan av som bruksbil. |
|
|
RiBBaN: Jag har en audi 100 som bruksbil med men vill ha en mer praktisk bil att vårda entusiastiskt ändå, ville ha en M3 E46 en sommar men blir den inte såld gråter jag inte direkt utan åker en sommar till. BmwCS nr05419 Länk |
|
|
Jag är supernöjd med min M3:a. Har aldrig strulat det minsta och man blir lika glad varje gång man kör med den!!! |
|
Lars Jakobsson |
Jag får nog lov att delvis gå emot tidigares åsikter. Är besviken på kvalitén på vissa delar, främst inredningen. Ett väldigt stort problem är även att den bilfirma i stan som har auktoriserad verskstad verkar skapligt inkompetenta. Hitills har dom inte lyckats med nått, trots att bilen varit inne två ggr :(. Förutom det så är allt kalas, nog det mest fulländade bil man kan ha om man vill ha lite sportigt, körglädje men även kunna åka 5pers + packning. Mångsidigheten är perfekt. Min älskling: Länk |
| Jag är missnöjd för att jag för tillfället inte har någon M-bil :(( | |
| jag med BMW-Jonas men snart kommer en m3 e46 i min garage....;) | |
|
Är väldigt nöjd med min. Särskilt nu när försäkringen kom ner i en väldigt bra nivå. Just försäkringen var den största minusposten enligt mig. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Svar JA, min m3 e30 kommer ALDRIG att byta ägare... :) / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
VÄLDIGT NÖJD SKA JAG SÄGA HAR BÅDA MINA DRÖM M BILRA |
|
| Nöjd, men håller med om lite kass interiörkvalitét, åtminstone på E39an. Lister som blir nötta och släpper. Synd att man kört M5 E60, nu vill man ha en sån istället för E39an som känns riktigt slö nu. | |
|
Jag är mycket nöjd med min E39a. Som andra har sagt så är ju försäkringen dyr men det kan man leva med: ) |
|
|
Jag är grymt nöjd med min, men skulle vara mer nöjd om jag hade en M5 e60 :) //Agge |
|
|
Är väldigt nöjd med bilen prestandamässigt. Har uppgraderat chassit dock som inte var super i original utförandet. Håller med i kritiken ang inredningen. T.ex. är skinnet på stolarna är för mjukt, blir märken hur lätt som helst och det är skandal när man ser bilar som gått 6000mil och har riktigt nötta insteg på stolarna och nersutten förarstol. Man ska väl inte behöva "smyga" in i bilen eller väga under 70kg för att d ska se Ok ut i några år. Får se hur nya M3an blir. Lutar åt en 996 TT till nästa vår annars. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.