|
|
|
|---|---|
|
Hej, var o hämtade mitt ny bestälda filter idag... Men när jag var halv vägs att montera bort den gamla burken så ser jag att det sitter 2 st slagar som går in i den. Vad ska jag göra med dom? Plugga igen dom eller vad.. Mvh Micke | |
| Ingen som kan hjälpa mej.. Snälla var kan jag söka efter monteringsbeskrivning? | |
325Ci |
på dom slangarna sitter det en givare i koppar eller nått va?? d e bara till att sätta fast den i närheten av filtret med hjälp av en sån där plast-band eller nåt... lycka till |
|
Är det en E36 du har så är det som 325Ci skriver, en givare som styr ifall spjällhuset skall värmas upp eller ej. Är det en E30 , kommer ej ihåg vad det heter, men då har det med avgasreningen att göra. Jag pluggade bara igen slangen på min E30 och det gick fint....... Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Det är en 91b e36. Ska jag sätt dom typ under det konsika filtret så dom liggeran mot filtret? Finns det ingen monteringsbeskrivning någonstans på internet? /Micke |
|
|
Ha den i närheten av filtret, bara så att den får samma temp på insugsluften som filtret. Sätt inte den så den ligger mot filtret, det kan ju skava med tidens tand........ Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Ska testa i eftermiddag.. skriver igen hur det går. Tack så länge /Micke |
|
Emil Eriksson |
Koppla bara i hop dem med varandra. om det är vatten i dem det gjorde jag i tisdags. det har fungerat kanon bra. Dom ligger löst men det tror inte jag har någon skilnad? Emil"örn" |
Emil Eriksson |
När jag tog dän dem ifrån lufft burken spruttade det kyllvatten därför satte jag bara i hop dem med en rör bit. Men vad f-n har vatnet i luft burken att gjöra? Lycka till!!! Emil"örn" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.