|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Sen när låter en 540 'V8' som en 6a? ;) | |
| Haha... Det stog 540 så därför skrev jag det, =) Tyckte oxå att den lät mystiskt. | |
|
Han som filmade verkade gilla vad han såg från första parkett!bra häng på bilen... Mpower |
|
|
Länk Här är klippet igen, aningen längre, med 2 kameraklipp. O det e en M5 o ingen 540 som jag råka skriva först |
|
|
Tycker det är taskig koll om man hänger ut baken framför mötande sådär... Men det kanske bara är jag som är tråkig...? |
|
|
Va kul! Finns dom som kan det i traffiken bara dom håller sig borta från min fil! :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Är nog inte så uppskattad av mötande bilarna, skulle då inte vilja möta någon som sladdar sådär, men vet ju inte ens om människan kan kontrollera bilen. skulle lika gärna kunna sladda lite för mycket och smälla rakt ini en... /Fredrik |
|
| Killen med kameran har härliga ljud för sig i slutet på filmen, det låter som han kommer :) | |
| Det där är för jävla illa på allmän väg! Vem f*n vill sluta sina dagar som en statistik bara för någon finnig unge ville impa på kompisarna. Dom borde plocka bort den filmen... | |
|
Nån har skrivit ännu mer fel, vadå milano fuck off, det e finnar. Eftersom jag själv kan språket så hör man direkt på va dom säger...... Och klippet e säkert 3 år gammalt nu, har haft det på datan hur länge som hellst. Powermac, "finnig" hahaha :P, i sammanhanget. |
|
|
TP_:vad säger dom då? du som kan finska. Jag kan finska och det låter inte som finska för mig.(jag fattar inte ett ord som sägs) Plus att filmen kallas för milano drift nånting låter mer italienskt än finskt. |
|
|
Tja! som sagt, filmen börjar bli gammal nu, har också hört det sägas tidigare att detta skulle vara i Finland. Reg-skylten på bilen är lite svår att se tydligt, men ser inte Italiensk ut. Tycker det är svårt att höra vad som skriks, men det låter finskt(intonation etc) och inte italiensk..... MVH Sakke |
|
| Det ser väldigt italienskt ut i omgivningarna. Det är nog nånstans i Norditalien... ja typ Milano då. | |
| Ungefär samma princip ---> Länk | |
|
Va vad det där då PowerMac?? Kolla här då på denna stollen Länk Inte för att det har så mycket med Bmw o göra men. Han i filmen har en hemma i garaget ;) Har e en stolle till Länk |
|
|
Ha ha kolla in detta.... Länk |
|
| A dom verkar ha kul... FInns en film till där på U-tube med mindre bra insidenter, e ett par som stryker med när dom tappar kontrollen, eller idioter som står mitt i vägen.. Här e den Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.