|
|
|
|---|---|
|
Hej alla.Det är nämligen så att jag ska bli pappa igen i februari så en större bil behövs.Jag tänker sälja min bil men skulle uppskata lite hjälp av er.Bilen i frågan är: e46 320CIM 2004-09-15 första registrerings dag Motor 2.2L R6 170hk-210nm Mätarställning 2400-2500 mil Färg:ljusgrå-metallic Växellåda:manuell Utrustningspaket: STCC-paket som sammanfattar:komfort-paket,M-sportpaket+metallic+135M 18"fälgar KOMFORT-PAKET: Multifunktionsratt Larm regnsensor Xenonljus Klimatautomatik CD-spelare Radio BMW BUSINESS M SPORTPAKET: Klädsel Alcantara antracit Sportfjädring Sportstolar M Lädersportratt M Aerodynamikpaket Interiörlist Alu black cube Individual högglans shadowline Innertak i antracit Instegslister med M logotype Fotstöd i M design Växelspak M design Bilen i övrigt är jätte fin.Inga repor varken på lacken eller fälgarna,servad änligt boken,vagnskadegarantin gäller till den 2007-09-15. Djur-fri och rök-fri Änligt "bilpriser"Köppris 225 500:- Privatpris 197 000-209 000:- Vad tycker ni?Jag vill inte begära förmycket heller. Tack till alla som har svarat. | |
|
Jag tror bilpriser.se ligger ganska rätt här. Vad tror di andra? |
|
BadaBing |
JAg är tveksam till bilpriser.se generellt..men köppris 225.500:- verkar ok |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.