|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är ny här på forumet och hoppas att detta blir mitt första av många inlägg här på Autopower. Har i alla fall bestämt mig för att införskaffa en Z3 Coupe med en 2.8 liters motor. Problemet jag har är att jag inte fått någon bra prisbild på dem. Det skiftar en del givetvis med tanke på skick, miltal, utrustning och ursprung men oftast kan man hitta ett medelvärde som man kan utgå ifrån. Dessvärre har jag inte gjort det. Så jag undrar om det finns någon som är insatt i dagens prisbild på denna eller liknande Z3:or? Har en bil på gång men jag tycker att det är en del att göra på den vilket i sin tur ifrågasätter priset. Samma gamla fråga. Tycker jag själv att det i slutändan är värt pengarna eller ska man leta vidare. Det finns ju inte så många i Sverige. Är i alla fall mycket tacksam för svar. | |
|
Om du anger ett intervall för ålder, mil, skick och utrustning blir det nog många i panelen som delar med sig av sina kunskaper. Nu är det lite väl generella uppgifter för en bedömning. Jag tycker själv det skulle vara intressant att se. Kanske en framtida sommarbil? Mvh Mikael |
|
|
Vet att det är en "luddig" fråga men det är svårt själv att skaffa sig info när det finns så få bilar i omlopp. Har i alla fall kollat på en bil från -99 med 9500 mil på mätaren och normal utrustning. Bilen är tagen från Tyskland i våras och är i, vad jag kan se, ett bra skick i karossen och ett normalt skick i resterande delar. |
|
|
Hej AIC! Har 1 svensksåld 2,8 coupé. topazblå m beige skinn, regad 01 Till salu, finns i GBG. min mail vrod@bredband.net Hör av dig , bilen i toppskick TopazBlå Gbg |
|
|
Sålde precis min coupé, svensksåld, 2 ägare och 10500 mil. Fint skick men åretrunt körd och 17". Fick 130´ för den.. /Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.