|
|
|
|---|---|
|
Var ska vi som kör veteranbilar skriva? Har själv två st E3, varav en motorkonverterad ;) | |
| Frågan har varit uppe förut, men tyvärr så verkar intresset för äldre BMW hos forumledningen inte vara speciellt stort, så någon egen del verkar vi inte få. Det är nog bara att fortsätta skriva under samtliga-delen och hoppas att inlägget inte försvinner i mängden... | |
|
Har du kollat in BMW Club Schwedens Oldtimersektion Länk? Där finns ett speciellt forum för "gammelbilar" Länk som säkert välkomnar fler besökare. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Autopower har fått förslaget tidigare, men ännu har inget syns till: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
Det vore verkligen på tiden med en veterandel i forumet!! Vad är det som dröjer egentligen? Intresset finns ju i alla fall verkar det som. Mvh Min sida Länk |
|
|
Detta forum är väl? mest levande av alla så en egen del här vore riktigt roligt.Har ju själv ett forum som det är i princip 1 skribent på (jag själv).Är ingen höjdare att prata med sig själv men men sidan har skapligt med besök så än så länge fortsätter jag mitt 02 laddande. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Jag saknar också lite äkta oldtimers. Det behövs lite kultur här mellan alla spoiler bjäffsande burnout fjortisar. ;) Så fram för dom grå tinnigarnas charm! Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.