|
|
|
|---|---|
|
Plockade av tryckplattan på min 3,8 motor och såg att lamellen inte var fjädrad. Är det så original eller är det en annan lamell i? Är det någon skillnad på själva lamellen på M5 3,6 och 3,8? Vad i så fall? | |
|
3.8 har dobbelmassesvinghjul og da ligger fjæringen inne i svinghjulet og ikke i lamellen, 3.6 har vel enkelmasse og da ligger fjærene i lamellen |
|
| Lamellen ska va fjädrad orginal,tog nämligen ur min från min M5 3,6a,och den va fjädrad,någon har ju uppenbarligen bytt ut den. | |
| jo men power m5, han undrade ju om 3,8... :) | |
| Samma på den,ska va fjädrad | |
| ok... tror bara att han inte såg fjädrarna för de sitter på insidan istället... | |
Smiley© |
Det är som m50racer säger, 3.8 har inget fjädrat lamellcentrum. /Thomas |
|
Det var olika bud här.. Men eftersom det är dubbelmasse så är det väl så att det inte behövs fjädrar. |
|
Smiley© |
Misano Precis, du har rätt där med dubbelmassesvänghjulet. Jag VET att 3.8 som har dubbelmassesvänghjul INTE har fjädrat lamellcentrum. Jag hade ner min låda förut och min lamell hade inga fjädrar, har kollat i ETK att jag har rätt lamell också. Därför är jag säker på min sak, hade t.o.m. ett foto på lamellen där man ser art nr på lamellen. /Thomas |
| Bra, då var det utrett. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.