AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
836

[Bilder] M eller orginalfångare? E36 Coupe.

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Är detta M front- och bak-fångare? Är dags att ordna rostlagning, lackjob och passar på med att byta kofångarna fram och bak.. Syns inte på bilden kanske men de är rejält spruckna på olika ställen.

Så, det är alltså en E36 Coupe, den har M-Lister men vetifasiken om det är vanliga kofångare för coupe eller om det är M-fångare...

Länk
Länk
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Du har en M-bak-kofångare, fronten är standard. Sidolisterna är också av M-varianten. som du skrev.

Johan i Lund

Sechs macht Spass.

Einsteigen, abkoppeln, losfahren.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Haha okej, det var en annerlunda kombination... Antar att det varit M-Front på den men nån tidigare ägare inte ville betala extra när det var dags att byta.

Tycker inte det ser helt skumt ut, men helvete.. Det är just baken som prioriteras nu... Jaja om vi ändå har tråden här uppe M-Bak kofångare? Billigast?
Visa användare
561
Travel-In-Style
330iAT -02
M3 Coupé -01
540iAT xDr -23
Ja du, var de är billigast vete tusan. Detär inte helt lätt att få ta i sådana till ett humant pris (är själv i färd med att samla på mig ett M-paket) men jag vet att www.schmiedmann.dk säljer dem. De har en massa annat godis också, klart värt ett besök. Annars är det nog begagnade prylar man får titta efter.

Johan i Lund

Sechs macht Spass.

Einsteigen, abkoppeln, losfahren.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Ahh helvete, 4000, ajajaj... Genomsprucket höger bak, jag sattsar nog på någon form av kosmetisk operation istället... Bör gå att fixa plastsprickor, skall ändå a in bilen på omlackering... (Rostlagning väntar)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.