|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte bara säga att i lördags blev jag en stolt ägare av en bmw 328 Coupe -95 Jag hade tänkt att byta fram spoiler och ni har väl ändå lite tips på vad för någon ? :) //Marcus | |
|
M-front i så fall. Jag tycker den är snygg ändå iof.. E46Cabrio Länk -06 |
|
|
Okej, men är de inte så att nästan alla har M-fronten ? |
|
| M-fronten är snyggast anser jag. Lagom diskret. Att slänga dit någon Reiger front eller dyligt är bara att förstöra bilens utseende. Det blir bara fult! | |
|
Jo det håller jag med om faktiskt, de måste vara diskret efter som hela bilen är orginal annars. Jag ska kolla runt lite efter M-fonten en fråga till, hur får man fram färgkoden på 328 ? jag har någon vinröd metallic färg (?) Tack för alla svar :) |
|
|
Du har nog Calypso Red Metallic.. MEN, det står under huven, på högra fjäderbenet.. |
|
|
sen går det ju att sätta dit en gt-läpp under med om man vill ha lite fräckare utseende |
|
|
Grattis till köpet hoppas du blir nöjd. När det gäller fronten så hade jag hållt mig till en standardfront eller en M3 front. Även standard fronten kan bli riktigt snygg med en läpp ner till. Och kombinerar du M3 front med tex. en GT-läpp så får du ett riktigt grymt utseende enl. mig. Har bilder på olika läppar, både på standardfronten och till M3 fronten som ja kan skicka till dig. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.