|
|
|
|---|---|
|
Jag såg en annons på en 750: Länk Men är det bara highline som har mittkonsollen bak, eller fanns det även på andra bilar? /Mats J | |
|
Japp, Highline! Mittkonsollen bak är förbehållen Highline, det finns dock Individualbilar med bord och/eller fotstöd mm. Sugen? |
|
|
Klart man e sugen... Men eftersom vi har två barn nu, och en tredje på g i December så lär det inte gå att sälja in hemma... Lite för dåligt med passagerarplatser. Men jag tyckte bilen verkade ha ett bra pris i förhållande till nypriset... Kan man sätta fast en barnstol på mittkonsolen??? Konstigt att det inte nämns highline i annonsen, det borde ju göra den mer lättsåld, nu märktes det inte förrän jag kollade på småbilderna. /Mats J |
|
|
Aaah Mats. Klart du ska ha två 750, du vill väl att frugan ska åka säkert och bekvämt som du!? Var inte blyg, jag har som mest haft 36 cylindrar med 1162 hästkrafter fördelat på fyra bilar ståendes på gården (ja jag har bra kompisar på Shell!) fast det finns kanske många här på forumet som slår... |
|
|
Har redan testat på henne, hon är nöjd med sin Saab 9000... Vad gäller antal cylindrar så vinner jag över dig ändå. Har BMW:n med 12, två Thunderbirdar=2x8, Dodgevan 8 cyl, GMC pickup=6, två Saab9000= 2x4 totalt 42 cyl +traktor och några gamla mopeder... (och diverse reservmotorer förstås) Hästkrafter har jag inte räknat... Så det är inte lätt att gömma mer i en villaträdgård... + att hinna med att renovera bilarna (vilket jag inte hinner, tyvärr) Men en highline hade ju varit snyggt... /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.