|
|
|
|---|---|
|
Vet inte hur äkta detta är men jag postar det ändå innehåller US-prislista med utrustning och lite bilder som jag inte sett innan. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk | |
wowwe |
Sjukt biligt jämför med Sverige :( |
| Om jag fattade rätt så kostar den ca 400.000 kr i USA. | |
|
Priset blir lågt när vi räknar om det till SEK men det beror ju till största del på en väldigt låg dollarkurs. Det var inte så länge sedan (2002) dollarn låg på nästan 11kr. ___ //Ulf |
|
|
Och 25% moms. |
|
|
Och inte att förglömma att merparten av alla amerikaner bor i stater där en skatt liknande vår moms läggs till. Denna är ofta på ca. 7%. ___ //Ulf |
|
|
Verkar trots allt att listan är påhittad om man läser denna länk. Länk |
|
|
Blir den här breddningen verklighet så lär nya M3'an se brutal ut: Länk Kul om den blir lika olik standardmodellerna som t.ex. e30 M3 I allmänhet så blir E92 bara snyggare och snyggare i mina ögon, måste intala mig själv att inte bränna hål i plånboken nästa år när det är dags att byta bil :) Mvh, /Wille |
|
|
Blir den här breddningen verklighet så lär nya M3'an se brutal ut: Länk Kul om den blir lika olik standardmodellerna som t.ex. e30 M3 I allmänhet så blir E92 bara snyggare och snyggare i mina ögon, måste intala mig själv att inte bränna hål i plånboken nästa år när det är dags att byta bil :) Mvh, /Wille |
|
|
Länk Mvh, /Wille |
|
| WilleW: Skön paparazzi-video, och sura blev dom med. | |
|
Den ser fet ut. Men optionslistan och priserna får man nog ta med en nypa salt. Varför skulle sådana uppgifter florera innan bilen blir officiell??? Hursomhelst så vet jag vad nästa bil blir;) Mvh Jonas |
|
|
Ni som har missat videon. Här är en länk: Länk |
|
|
Varför kör BMW omkring så frekvent med maskerade M3or mitt på öppna vägar i USA?? Tycker det kommer hur mycket bilder på nätet som helst just nu från USA. Exempel: Länk Är det någon marknadsföringsgrej eller gör tillverkarna ofta så här? |
|
| De kör väl värmetester och sånt i öknen där på samma sätt som de kör köldtester i norra Sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.