|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! säg inte använd sökfunktionen, det harj ga gjort men får liksom inga klara besked... Har en E30 323i -86:a mycket fräsch som jag antingen ska sälja eller fixa till ite i vinter jag vill ha mer drag i den men ingen turbo för jag vill kunna besikta den. förslag på vad osm kan göras ? i daxläget är det : simons 2,5 avgassystem (dubbla hela vägen) bättre grenrör därtill. öppet luftfilter är väl typ vad som ä gjort med den... är glad för lite svar som inte har med använd sökfunktionen. hittar mycket om 325 o lite om 320, men vad lämpas bäst på 323i ? söker dessutom en getraglåda. //s | |
|
Värre kamaxlar, racekat, spridare o sen mappa den.. /// Bimmarkomanen |
|
| Det lättaste borde väl vara att stoppa i en motor från en 325 E30, går väl inte att se ngn skillnad på dem så besiktiga borde inte vara ngt problem? | |
|
eller köpa en 325 rakt av hah. /// Bimmarkomanen |
|
|
325 a går det ett besikta med utan problem, saken är att min går som en 325:a i dag, går rätt bra.. ja kanske inte riktigt som en, men villa ha mer. dvs 325 räcker inte. |
|
| Tja, bygg en 2.7 liters spis med lite vassare kam. Det är väl enda alternativet till turbo om du vill ha kvar M20:n och ändå plocka lite effekt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.