|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Du har en fin bil Anders S. Ville bara säga det så du blir glad igen. BMW ska vara svart! | |
| Länk Tyvärr finns inga priser på strålkastarna på realoem. | |
| Edit: Jo för US spec, Front haedlights left+right 2000 dollar som är ca 14.500 kr. Länk | |
| Ja, då kan man ju jämföra med E90 318I som kostar $1,205.28/st!!! | |
|
Jag har än inte hittat någonting som är oskäligt dyrt till min E38 750. För det mesta är det helt vanliga priser, oftast billigare än motsvarande del till volvo etc. Jag blir om och om igen positivt överraskad över den vettiga prissättningen. Det enda som jag egentligen hittat vara dyrt, beroende på låga volymer på beg-marknaden, är EDC dämparna. Och då var min bil för några år sedan (en av?) BMW's absolut dyraste bilmodell... Med det vill jag ha sagt att BMW verkar inte ockra på reservdelspriserna bara för att bilen var dyr i inköp. |
|
| Jag provkörde en 650 när det provkörningsdag hos bmw handlaren i Vimmerby,tyckte det var en jävligt fin bil att köra förrutom att den var mycket lurig när det var blött | |
|
Jag har också provat 650:n, det var i somras. Grym bil med sinnligt läckert motorljud. Hade man bara stålarna så.... ÖVRIGA BILAR: Volvo S80 D5 -07, MG ZTT 180 -05 |
|
|
645 med SMG-låda är fortfarande en trevlig upplevelse jag inte glömmer sen provkörningen för snart 2 år sen. Kolla in filmen - lyssna på växlingarna... (Sen var faktiskt AMGn rätt kul med måste erkännas...) FILM: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.