|
|
|
|---|---|
| hej!köpte igår en 318i touring -02 uttagen nov-02 stog i bilhallen när jag tog den,körde 50 mil hem i spöregn,när jag kollade bilen hemma var sidoblinkers båda sidorna fulla i vatten.blev jävligt besviken.de skall väll tåla vatten eller????? | |
|
Är säkert en spricka. Köp nya blinkers och byt ut, kostar ett par hundralappar hos BMW. Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag får kondens i mina på e46:an, tydligen vanligt fel. BMW CS #5206 |
|
|
Fick mina bytta på garantin. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Har också kondens i mina, verkar vara vanligt. Har dock inte fått tummen ur och bytt än. //Peter |
|
| Har också, | |
| Det verkar vara standard på i stort sett alla E46 oavsett ålder. | |
|
mm jag har det med på ena sidan.. kostar ju iofs inte mycket men är FÖR lat för att byta! Får ta o skärpa mig känner jag... /// Bimmarkomanen |
|
|
Me to. //Player |
|
|
Det hade jag med, innan jag tätade dem med silikon.... Ta loss sidoblinkersen och lägg en sträng klar silikon i skarven mellan själva glaset och bakstycket på baksidan av blinkersen. Låt det torka ordentligt innan du monterar blinkersen igen. eftersom det bildas ättikssyra när silikonet härdar! Efter jag tätade mina för några år sedan har det inte varit tillstymmelse till kondens i dem. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.